صفحه اصلی / استان ها / البرز / سارقانی که گوسفندها را با چوپان دزدیدند
سارقانی که گوسفندها را با چوپان دزدیدند

سارقانی که گوسفندها را با چوپان دزدیدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ گلسار شهرستان ساوجبلاغ، سارقانی که پس از سرقت ۱۱۷ رأس دام از یک دامداری، اقدام به ربودن چوپان کرده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

دام

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری ۱۲ گلسار و اعلام شکایت مبنی بر سرقت احشام از دامداری وی در روستای نمکلان و فقدان چوپانش، با توجه به حساسیت موضوع بررسی آن در دستور کار کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: مأموران بلافاصله به محل سرقت اعزام و در تحقیقات میدانی از دامداری محرز شد که تعداد ۱۱۷ رأس دام از آنجا به سرقت رفته و از سرنوشت چوپان هم خبری نیست.

سرهنگ فضلی علیشاه بیان کرد: مأموران طی گشت‌زنی در اطراف دامداری، تعداد دو دستگاه خودرو نیسان و پژ و۲۰۶ که در محل رها شده بود را کشف و با هماهنگی‌های قضائی، خودروها توقیف و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه ردی از سارقان در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و پس از اطمینان از حضور نامبردگان، طی یک عملیات غافلگیرانه هر سه سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد ۱۱۷ رأس دام کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی‌های مأموران اعتراف کردند که با ورود به دامداری اقدام به تهدید چوپان کرده و با بستن دست و پای وی، او را پس از انتقال به یکی از روستاهای اطراف در داخل باغی حبس کرده‌اند. بلافاصله مأموران به باغ مذکور اعزام و چوپان را در حالی که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و با دست و پای بسته حبس شده بود نجات دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: احشام کشف شده تحویل مالباخته شد و سارقان نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.