صفحه اصلی / استان ها / البرز / دختر جیب‌بر در کرج دستگیر شد
دختر جیب‌بر در کرج دستگیر شد

دختر جیب‌بر در کرج دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دختر جیب‌بری که اقدام به ۲۵ فقره سرقت در محدوده چهار راه طالقانی کرج کرده بود، خبر داد.

طرح کاشف پلیس پایتخت

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه البرز، سرهنگ محمد نادر بیگی گفت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر سرقت کیف بانوان در محدوده چهارراه طالقانی، پیگیری موضوع در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با رصد شبانه‌روزی محل‌های پر تردد به ویژه محدوده مورد نظر در نهایت موفق به شناسایی دختر جوانی شدند که به طرز ماهرانه‌ای در حال سرقت گوشی تلفن همراه از کیف یکی از رهگذران بود که با اقدام به موقع مأموران دستگیر و در بازرسی از کیف دستی وی چندین کیف پول، کارت عابر بانک و گوشی تلفن همراه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در زمان دستگیری سارق در محل، چهار نفر به مأموران مراجعه و در خصوص سرقت کیف و گوشی تلفن همراهشان اظهار شکایت کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی بر ۲۵ فقره سرقت از بانوان در محل‌های پر تردد و مراکز تجاری به ویژه محدوده چهارراه طالقانی اعتراف کرد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این سارق حرفه‌ای سرقت‌های مربوط به جیب بری و سرقت‌های خرد در محدوده چهارراه طالقانی کاهش چشمگیری داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد: در زمان تردد در پیاده روها و اماکن تجاری مراقب اموال خود بوده و از حمل پول زیاد، کارت‌های بانکی و وسایل ارزشمند مانند طلا و زیورآلات در کیف خود خودداری کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.