چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / جایگاه سیزدهم ریکرو بانوان در پایان مرحله مقدماتی جام جهانی چین

رقابت‌های جام جهانی تیروکمان - شانگهای چین

جایگاه سیزدهم ریکرو بانوان در پایان مرحله مقدماتی جام جهانی چین

در پایان مرحله مقدماتی جام جهانی تیروکمان که در شانگهای چین در حال برگزاری است، تیم ریکرو بانوان در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و تیم مردان در جایگاه بیست و دوم ایستاد.

تیروکمان

به گزارش کسب و کار نیوز، مسابقات مرحله دوم جام جهانی تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند از امروز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت در شانگهای چین آغاز شد که تیم ریکرو زنان و مردان در بخش انفرادی و تیمی در مرحله مقدماتی این رقابتها به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم ریکرو بانوان در جایگاه سیزدهم ایستاد، تیم ریکرو مردان بیست و دوم شد و میکس تیم ریکرو در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی در جایگاه نوزدهم قرار گرفت.

در پایان مرحله مقدماتی ریکرو انفرادی مردان؛ محمدصادق کبودانی با امتیاز ۶۴۲ شصت و چهارم شد. وی در مرحله حذفی در نخستین دیدار حریفی از تایلند را پیش رو دارد.

صادق اشرفی با امتیاز ۶۳۲ در رده ۸۱ مرحله مقدماتی قرار گرفت، وی در نخستین مسابقه خود در مرحله حذفی مقابل کمانداری از روسیه قرار خواهد گرفت.

همچنین رضا شبانی در پایان مرحله مقدماتی با امتیاز ۶۱۹ هشتاد و نهم شد. وی در مرحله حذفی به مصاف حریفی از هند به میدان می‌رود.

امین پیرعلی نیز با امتیاز ۶۰۹ در رده نود و یکم قرار گرفت. وی در مرحله یک چهل و هشتم کمانداری از چین‌تایپه را پیش رو دارد.

در پایان مرحله مقدماتی ریکرو انفرادی زنان نیز نیلوفر علیپور با امتیاز ۶۲۶، سی و دوم شد. وی در مرحله نخست حذفی استراحت دارد. علیپور در مرحله دوم مقابل نماینده هند به میدان می‌رود.

شیوا شجاع‌مهر با امتیاز ۶۱۶، در رده چهل و هفتم ایستاد. وی در مرحله حذفی کمانداری از فنلاند را پیش رو دارد.

زهرا نعمتی با امتیاز ۶۱۴ در مرحله مقدماتی پنجاهم شد. وی در مرحله نخست باید مقابل نماینده ژاپن قرار بگیرد.

پارمیدا قاسمی دیگر نماینده ایران با امتیاز ۶۰۲، در رده شصت و دوم جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی قرار گرفت. وی در مرحله حذفی مقابل نماینده بنگلادش قرار می‌گیرد.

همچنین در پایان مرحله مقدماتی ریکرو تیمی مردان، تیم کشورمان با امتیاز ۱۸۹۳ در رده ۲۲ قرار گرفت. تیم ملی کشورمان در دور نخست مرحله حذفی مقابل هند به میدان خواهد رفت.

در ریکرو تیمی بانوان نیز تیم کشورمان با امتیاز ۱۸۵۶ در رده سیزدهم ایستاد. ایران در مرحله حذفی دور نخست استراحت دارد و در مرحله یک هشتم باید مقابل انگلیس قرار بگیرد.

در میکس تیم ریکرو هم تیم ایران با امتیاز ۱۲۶۳ در رده نوزدهم قرار گرفت. ایران در مرحله حذفی باید به مصاف مغولستان برود.

مسابقات مرحله حذفی از فردا چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.