صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / تعیین تکلیف اموال مازاد بانک شهر
تعیین تکلیف اموال مازاد بانک شهر

روابط عمومی بانک شهر خبر داد

تعیین تکلیف اموال مازاد بانک شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اهمیت شاخص هایی همچون قیمت تمام شده پول، اموال و مطالبات معوق، از تعیین تکلیف اموال مازاد بانک شهر خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم‌ برای بهبود شرایط، رفع برخی چالش‌ها از جمله بالا بودن قیمت تمام شده پول، اموال مازاد و مطالبات معوق است که در صورت بهبود وضعیت این سه شاخص به طور حتم ، بانک هم به سمت بهبود شرایط پیش خواهد رفت و هم منطبق با چارچوب‌های مدنظر بانک مرکزی خواهد شد ، به طوری که در ۴۵ روز اول سالجاری، قریب ۴ درصد قیمت تمام شده پول در بانک شهر کاهش و همچنین مطالبات معوق نیز کاهش یافت.
معاون شعب و توسعه بازاریابی افزود: در زمینه وصول مطالبات بانک نیز با استفاده از تیم‌ و سیاست‌گذاری‌های جدید اقدامات بهتری صورت گرفته و اکنون به ۵۵ هزار میلیارد ریال رسیده است.
طاهری با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف حجم اموال مازاد در بانک اظهار کرد: در سال جاری هدف‌گذاری بانک به سمت فروش اموال و دارایی‌های راکد که به ترازنامه بانک فشار آورده خواهد بود و باید در شهریور ماه به طور قابل ملاحظه‌ای از اموال مازاد که در گذشته تاکنون در بانک بوده است، آزاد شود.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.