صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / واکنش تاج به انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی/ موانع غیرقابل ذکر برای انتخاب سرمربی داریم
واکنش تاج به انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی/ موانع غیرقابل ذکر برای انتخاب سرمربی داریم

واکنش تاج به انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی/ موانع غیرقابل ذکر برای انتخاب سرمربی داریم

رئیس فدراسیون فوتبال به مشکلات پیش‌روی این فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: باید خودمان را برای بازی دوستانه با کره‌جنوبی و سوریه آماده کنیم.

مهدی تاج

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی تاج در حاشیه مجمع سالانه هیأت فوتبال استان قم در جمع خبرنگاران درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: ان‌شاء‌الله سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود. همه تلاش‌مان را کردیم سرمربی تیم ملی به سرعت معرف شود؛ با این‌حال موانعی داریم. این موانع قابل ذکر نیست ولی این موانع شامل بحث ارز، مبادله اسناد، اطلاعاتی که به گزینه‌های سرمربیگری داده می‌شود و … است. این موضوعات بحث‌های جانبی است. خودمان هم نمی‌خواهیم به آن دامن بزنیم.

او تاکید کرد: مطمئنیم مشکلات رفع می‌شود و ما مشکل مالی و ترانسفر پول را حل می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: از ابتدا هم به دنبال مربی خارجی بودیم. تاکنون اتفاقی هم در رده تیم ملی بزرگسالان رخ نداده است. یک فیفادی را از دست دادیم که هیچ بازی رسمی و دوستانه‌ای نداشتیم. باید خودمان را برای بازی با سوریه و کره جنوبی آماده کنیم که در برنامه خودش برگزار می‌شود.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی بزرگسالان همانند تیم ملی امید ایرانی است؟ گفت: ما برای فضای موجود در کشور برنامه داریم. مقام معظم رهبری گفتند باید برای فضای موجود در کشور و تحریم‌ها آرایش مناسب داشته باشیم؛ فوتبال کشور هم نیاز آرایش دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری جلسه با مدیران ۱۶ تیم لیگ برتری افزود: به مدیران گفتیم باید محدودیت‌هایی را قائل شویم. به همین دلیل مدیران رئیس باشگاه‌ها صحبت کردیم که اگر بازیکن خارجی می‌آوریم باید کیفیتش بیش‌تر از بازیکنان داخلی باشد نه این که بازیکن بیاوریم و دچار مشکلات جدی شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.