صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / فرهادی‌زاد: انتخابات فدراسیون بیماری‌های خاص بعد از رمضان برگزار می‌شود

تایید صلاحیت تنها دو کاندیدا برای شرکت در انتخابات فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص

فرهادی‌زاد: انتخابات فدراسیون بیماری‌های خاص بعد از رمضان برگزار می‌شود

سرپرست فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص تعداد کاندیداهای شرکت‌کننده در انتخابات فدراسیون را ۲ نفر عنوان کرد و گفت: تمام تلاشمان بر این است که انتخابات فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص را بعد از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

مهین فرهادی زاد

مهین فرهادی‌زاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در انتخابات فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص ۳ کاندیدا شرکت کرده بودند که از این تعداد فاطمه هاشمی (رئیس پیشین فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا) و شهرام عظیمی (کارمند رسمی وزارت ورزش و دکترای تخصصی مدیریت ورزش) مورد تأیید صلاحیت قرار گرفتند و معصومه شهبازی (نایب رئیس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا) به دلیل کم بودن سوابق مدیریتی صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات مورد تأیید قرار نگرفت.

وی در خصوص زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: انتخابات فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری انتخابات مشخص نیست و منتظر اعلام زمان برگزاری از سوی دفتر معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

سرپرست فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص از برگزاری مسابقات جهانی این رشته مردادماه در نیوکاسل انگلستان خبر داد و افزود: مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص از ۲۷ مرداد تا دوم شهریور در ۱۴ رشته ورزشی در نیوکاسل انگلستان برگزار می‌شود که ایران تنها در ۱۱ رشته ورزشی تنیس روی میز، بدمینتون، دوومیدانی، دارت، پتانگ، اسکواش، تنیس، بولینگ، پیاده‌روی جاده (زنان و مردان)، دوچرخه‌سواری و شنا (مردان) با ۵۹ نفر شرکت خواهد کرد که از این تعداد ۴۶ نفر را ورزشکاران تشکیل می‌دهند.

فرهادی‌زاد خاطرنشان کرد: ۲ سال پیش که این مسابقات در مالاگای اسپانیا برگزار شد از ۱۱۸ نفری که درخواست ویزا کرده بودیم، متأسفانه تنها ویزای ۶۰ نفر صادر شد و ما توانستیم با این تعداد در جایگاه دهم قرار بگیریم. امسال امیدواریم کشور میزبان شرایط حضور ورزشکاران بیشتری در انگلستان فراهم شود تا بتوانیم جایگاه قبلی خود را حفظ و در صورت امکان ارتقا ببخشیم.

وی پیرامون بودجه فدراسیون و این که آیا برای اعزام ورزشکاران خود مشکل اعتباری ندارید، افزود: آن چه در تقویم ورزشی امسال برای اجرای برنامه‌های خود پیش‌بینی کرده بودیم افزایش بودجه ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته است. میزان اعتبار این فدراسیون در سال گذشته ۲ میلیارد تومان بود که امیدوارم با توجه به شرایط بد اقتصادی و شرایط خاص ورزشکاران پیوند خاص و پیوند اعضا این میزان افزایش بودجه مورد تأیید وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد و با کاهش اعتبارات مواجه نشویم.

سرپرست فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص در پایان گفت: با توجه به شرایط خاص ورزشکاران این فدراسیون، امیدوارم کسی در رأس آن قرار بگیرد که بتواند درآمدزایی کند و بودجه خوبی را به بدنه فدراسیون تزریق نماید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.