صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / هندبال، یک فدراسیون با بیش از ۴ میلیارد بدهی!

هندبال، یک فدراسیون با بیش از ۴ میلیارد بدهی!

روز گذشته مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون هندبال برای سال ۹۶ برگزار شده است و بر اساس این مجمع هنوز هم فدراسیون هندبال بیش از ۴ میلیارد بدهی دارد.

هندبال

به گزارش کسب و کار نیوز، در مورد مجمع عمومی و سالیانه‌ای که روز گذشته بدون حضور هیچ خبرنگاری برگزار شد، گفت: من نمی‌دانستم که از خبرنگاران دعوت نکردند. این مجمع سالیانه برای سال ۹۶ بود، یعنی برای بدهی فدراسیون در سال‌های قبل که باید سال گذشته برگزار می‌شد. مجمع سال ۹۷ قرار است بعد ماه رمضان برگزار شود. این مجمع روز گذشته با حضور داورزنی برگزار شد، حسابرس و خزانه دار نیز گزارش خود را ارائه کردند.

پاکدل در پاسخ به این سوال که بدهی فدراسیون در حال حاضر چقدر است، گفت: بخشی از بدهی‌ها مربوط به جام ریاست جمهوری است که حدوداً یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود. بخشی دیگر از آنها هم مربوط به بدهی مالیاتی است که از سال ۹۱ تا ۹۵ به جا مانده و حدود ۲.۵ تا ۳ میلیارد است. البته در این مجمع اعضای مجمع از داورزنی خواستند تا وزارت مساعدت کند و این بدهی‌ها از سر فدراسیون برداشته شود. همچنین مباحثی در خصوص حمایت از فدراسیون و از بین رفتن حواشی مطرح شد. معاون وزیر اعلام کرد که وزارت همیشه در کنار فدراسیون است و آن را حمایت می‌کند. همچنین داورزنی در مورد اعزام‌ها خواست که سنجیده رفتار شود و از اعزام‌هایی که هزینه سنگین دارد ولی نتیجه‌ای برای پیشرفت ورزش ندارد پرهیز شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.