صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / تمایل قزاقستان جهت سرمایه‌گذاری در بندر چابهار
تمایل قزاقستان جهت سرمایه‌گذاری در بندر چابهار

تمایل قزاقستان جهت سرمایه‌گذاری در بندر چابهار

‌مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان صبح امروز با آسقات اورازبای سفیر قزاقستان در راستای معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری بندر چابهار در محل این سفارتخانه در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

چابهار

‌به گزارش کسب و کار نیوز- بهروز آقایی، در این دیدار که در راستای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری و توانمندیهای بندر شهید بهشتی چابهار و به منظور گسترش و توسعه زمینه همکاری‌های تجاری – اقتصادی صورت گرفت ضمن تشریح و پرداختن به فرصت‌های سرمایه گذاری این بندر اظهار کرد: بندر اقیانوسی چابهار با قرار داشتن در مسیر ترانزیتی و ترانشیپی و دسترسی به کشورهای آسیای میانه و CIS بهترین فرصت‌ها برای سرمایه گذاری و توسعه همکاری‌های منطقه‌ای در زمینه‌های صادرات، واردات، ترانشیپ و کالاهای ترانزیتی دارد.

در این جلسه سفیر قزاقستان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان اظهار کرد: به طور حتم بررسی و مطالعات کارشناسی در خصوص بهره گیری از این فرصت‌ها در بندر چابهار را در برنامه‌های این کشور با قید اولویت قرار خواهد داد.

اوراز بای افزود: با توجه به تجربه سرمایه گذاری موفق در بنادر چین، بعد از مطالعات انجام شده علی الخصوص در زمینه‌های احداث انبار و سیلو مایل به سرمایه گذاری هستیم که در این راستا اقدام خواهیم کرد.


انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.