صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / با تلاش دولت و مردم مشکل خاصی در شهر سیل‌زده آق‌قلا وجود ندارد
با تلاش دولت و مردم مشکل خاصی در شهر سیل‌زده آق‌قلا وجود ندارد

نماینده آق‌قلا:

با تلاش دولت و مردم مشکل خاصی در شهر سیل‌زده آق‌قلا وجود ندارد

نماینده مردم آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های دولت، نیروهای امدادی و مردم برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان گفت: اکنون مشکل خاصی در سطح شهر سیل زده آق قلا وجود ندارد و نیازهای غذایی، بهداشتی و سایر موارد برای خانوارها تامین شده است.

خسارات ناشی از سیل - روستای کل آباد آق قلا

نورمحمد تربتی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت شهرهای سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان بیان کرد: شهر آق‌قلا در دو مرحله درگیر سیل شد. یکی در اواخر اسفندماه سال گذشته و در بیست و نهمین روز از اسفندماه بود و دیگری نیز در اوایل سال جدید بود که با آبگرفتگی و سیل روبه‌رو شدیم.

وی در ادامه اظهار کرد: با کوشش مسئولان و اعضای ستاد مدیریت بحران و مردم و همچنین نیروهای سپاه پاسداران و ارتش توانستیم در سیل اول پس از گذشت چندین روز و تلاش شبانه‌روزی نیروهای امدادی آب را از سطح شهر خارج کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما پس از گذشت مدتی بعد از آنکه مردم آب را از خانه‌های خود خالی کردند مجددا باران شدیدی در استان رخ داد که منجر به شکسته شدن یکی از سیل‌بندها و آبگرفتگی مجدد شهر آق‌قلا شد، اما این موضوع نیز با تلاش سه روزه نیروهای امدادی برطرف شد.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر به دلیل بالابودن میزان بارش‌ها سطح زمین نیز از آب اشباع شد و در بعضی نقاط با رانش زمین و ایجاد اختلال در راه‌های مواصلاتی استان روبه‌رو شدیم. این مساله نیز با تلاش مسئولان مرتفع شد.

وی تاکید کرد: به طور کلی با کمک‌های مردمی از سراسر کشور و تلاش نیروهای امدادی خوشبختانه مشکلات در سطح استان مرتفع شده و همه اقلام مورد نیاز نظیر مواد غذایی، مواد بهداشتی و سایر موارد برای خانوارها تامین شده است. اکنون نیز مشکل خاصی در شهرهای سیل‌زده استان وجود ندارد.

تربتی‌نژاد اظهار کرد: با وجود انتقاداتی که وارد است اما با تلاش دولت و ستاد مدیریت بحران و مردم از سراسر کشور مشکلات در سطح استان برطرف شده و مشکل خاصی اکنون وجود ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.