صفحه اصلی / استان ها / گیلان / اتصال راه آهن به بندرانزلی و کاسپین جزو تأکیدات دولت است

استاندار گیلان:

اتصال راه آهن به بندرانزلی و کاسپین جزو تأکیدات دولت است

استاندار گیلان به اتصال راه آهن به بندرانزلی و بندرکاسپین که جزء تأکیدات دولت و شخص رییس جمهور است اشاره کرد و گفت: در بندرانزلی قطعه آخر راه آهن از شهر انزلی عبور می‌کند که بلحاظ پیچیدگی‌های فنی موجب زمان‌بر شدن پروژه خواهد شد.

بندر «انزلی»

به گزارش کسب و کار نیوز، مصطفی سالاری در دیدار با ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک انزلی اظهار کرد: باید از ظرفیت بنادر انزلی، کاسپین و آستارا در صادرات و واردات کالا بیشتر استفاده کنیم.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور و محدودیت‌هایی که در سواحل نواحی دیگر کشور وجود دارد، اظهار داشت: مأموریت‌های استان‌های شمالی و استان‌های همجوار دریای خزر در صادرات و واردات رو به افزایش است و باید با آمادگی بیشتر از این ظرفیت بهره‌مند شویم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه باید سازگاری همراه با رقابت در بندرانزلی و بندرکاسپین ایجاد شود افزود: رقابت اقتصادی سالم باعث کاهش هزینه‌های خدمات می‌شود.

استاندار گیلان به اتصال راه آهن به بندرانزلی و بندرکاسپین که جزو تأکیدات دولت و شخص رییس جمهور است اشاره و خاطرنشان کرد: در بندرانزلی قطعه آخر راه آهن از شهر انزلی عبور می‌کند که به لحاظ پیچیدگی‌های فنی موجب زمان‌بر شدن پروژه خواهد شد.

وی به رشد صادرات در ماه‌های اخیر در بندرآستارا اشاره و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بندر آستارا در روابط با کشورهای حوزه غرب دریای خزر و تمایل کشور آذربایجان در ارتباط بیشتر برای تبادل کالا و از آنجا به کشور عراق و ترکیه از طریق ترانزیت کالا، فرصتی مناسب برای بندرآستارا محسوب می‌شود.

سالاری با تأکید بر لزوم تسریع الحاق شدن بارانداز به منطقه ویژه اشاره و گفت: ایجاد یک شهرک صنعتی در کنار منطقه ویژه جهت بسته‌بندی و مونتاژ برای مردم منطقه شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.