صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / عارف: دستگاه‌های متولی امر انتخابات زمینه حضور سلایق مختلف را فراهم کنند
عارف: دستگاه‌های متولی امر انتخابات زمینه حضور سلایق مختلف را فراهم کنند

عارف: دستگاه‌های متولی امر انتخابات زمینه حضور سلایق مختلف را فراهم کنند

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه «راهبرد اصلی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس مشارکت حداکثری و تلاش برای حضور حداکثری مردم است»، گفت که دستگاه‌های متولی امر انتخابات نیز باید به گونه‌ای عمل کنند که زمینه حضور همه سلایق فراهم شود.

مصاحبه اختصاصی ایسنا با محمد رضا عارف

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح رویکرد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس گفت: در انتخابات‌های اخیر راهبرد اصلاح‌طلبان مشارکت حداکثری و تلاش برای حضور حداکثری مردم بوده است که آن را در چند انتخابات اخیر دنبال کردیم لذا امیدوارم شورای عالی سیاست‌گذاری و سایر تشکل‌های اصلاح‌طلبان نیز به جمع‌بندی برسند تا راهبرد نهایی‌مان را به صورت رسمی اعلام کنیم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: البته دستگاه‌های متولی امر انتخابات نیز باید به گونه‌ای عمل کنند که زمینه حضور همه سلایق فراهم شود. در این صورت حضور جدی و معنادار مردم در انتخابات را شاهد خواهیم بود که نتیجه آن افزایش مشروعیت و اقتدار نظام خواهد بود.

عارف در واکنش به طرح مباحثی پیرامون انشقاق در بین جریان اصلاح طلب در انتخابات گفت: شنیدن صداهای مختلف مورد احترام است ما نمی‌توانیم جلوی اظهارنظر خبرگان و صاحب‌نظران را بگیریم اما گلایه ما از رسانه‌ها این است که در مصاحبه‌های خود به افراد عناوین غیرواقعی می‌دهند چون صحبت‌ها و موضع گیری افراد بیان نظرات شخصی‌شان است.

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه «رسیدن به مصادیق و کاندیداها زود است»، گفت: ما علاوه بر کار روی راهبردها، تلاش‌مان استفاده از ظرفیت استان‌ها و احزاب اصلاح طلب است. بعد از مشخص شدن نام کاندیداها نیز به سمت بستن لیست می‌رویم و در این راه از تجارب دو دوره فعالیت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان با آسیب‌شناسی صورت گرفته استفاده می‌کنیم تا ورود قوی به انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.