صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / قهرمان وزنه‌برداری جهان درگیرمصدومیت کتف/ هاشمی: درد نگذاشت چیزی از خوشحالی مدالم را بفهمم
قهرمان وزنه‌برداری جهان درگیرمصدومیت کتف/ هاشمی: درد نگذاشت چیزی از خوشحالی مدالم را بفهمم

قهرمان وزنه‌برداری جهان درگیرمصدومیت کتف/ هاشمی: درد نگذاشت چیزی از خوشحالی مدالم را بفهمم

وزنه بردار قهرمان جهان پیگیر درمان کتفش است و فعلاً نمی‌تواند هیچ گونه تمرینی انجام دهد.

علی هاشمی

علی هاشمی در گفتگو با ایسنا درباره ی وضعیت کتف خود که در حرکت یک ضرب وزنه برداری قهرمانی آسیا آسیب دید، بیان کرد: شرایط کتفم زیاد جالب نیست و فعلاً هیچ گونه تمرینی نمی‌توانم انجام دهم. قرار است MRI انجام دهم و آن را به متخصص نشان دهم تا نظرش را بگوید.

او ادامه داد: چهار ماه تا مسابقات جهانی باقی مانده و من در زمان استراحت ، فعلاً در تهران مانده ام تا درمان کتفم را انجام دهم. در مسابقات قهرمانی آسیا چیزی از خوشحالی کسب مدال که نفهمیدم چون درد داشتم و با مصرف مسکن و یخ تلاش می‌کردم درد کتفم را ساکت کنم.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که با توجه به تغییراتی که در فدراسیون صورت گرفته کسی پیگیر کارهای او برای انجام درمان هست، تصریح کرد: تمرینات ما زیر نظر مربی و فدراسیون است و وقتی آسیب دیدگی پیش می‌آید شاید خیلی پیگیر نمی‌شوند. حالا می‌گوییم فدراسیون در حال تغییرات است و شاید فعلاً کسی در راس کار نباشد اما مربی که هست ولی مربی هنوز هم با من تماس نگرفته که بپرسد کتف من چطور است آیا خوب شده است یا خیر.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی هاشمی وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران در حرکت یک ضرب مسابقات قهرمانی آسیا از ناحیه کتف آسیب دید با این حال در حرکت دوضرب روی تخته آمد و توانست طلای دوضرب و برنز مجموع را کسب کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.