صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / داوری: با جدیت پیگیر طلب والیبال از همراه اول هستیم

داوری: با جدیت پیگیر طلب والیبال از همراه اول هستیم

سرپرست فدراسیون والیبال با تائید مطالبه بیش از یکصد میلیارد ریال از همراه اول و شرکت‌های تابعه آن، گفت: با جدیت پیگیر وصول این طلب‌ها هستیم چرا که عدم دریافت حق اسپانسرینگ فعالیت‌های والیبال را تحت تأثیر قرار داده است.

افشین داوری

افشین داوری در گفت و گو با ایسنا، با تائید بیش از یکصد میلیارد ریال طلب فدراسیون والیبال از همراه اول، اظهار کرد: از روزی که در والیبال قبول مسئولیت کردم، با جدیت پیگیر وصول این طلب‌ها بوده‌ایم. متأسفانه با وجود تصریح در قرارداد رسمی فی ما بین، هر دو شرکت از پرداخت تمام طلب والیبال تا این لحظه خودداری کرده‌اند.

او افزود: در حالی که همچنان شرکت‌های زیر مجموعه همراه اول به کسب درآمد از سوی هواداران می‌پردازند، عملاً منافع والیبال به عنوان ذی نفع اصلی این جریان تأمین نشده است. من شخصاً به همراه دکتر داورزنی چندین جلسه را با طرف‌های درگیر برگزار کرده‌ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش که دلیل همراه اول برای نپرداختن مطالبات والیبال چیست، اظهار کرد: به طور مشخص طبق قانون موظف به پرداخت طلب والیبال طبق قرارداد هستند اما، در این میان برخی سنگ اندازی‌ها وجود دارد. به هر حال این پول از سوی هواداران والیبال با هدف حمایت از ملی پوشان و توسعه والیبال ایران پرداخت شده و باید به فدراسیون برسد.

داوری تاکید کرد: اخیراً با آقای فرهنگ (مدیرعامل همراه اول) دیدار داشتیم و خواستار پیگیری این موضوع شده‌ایم. همچنین از آقای آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات نیز خواهشمندیم نسبت به تعیین تکلیف دو قرارداد فدراسیون با شرکت‌های زیر مجموعه همراه اول اقدامات لازم را انجام دهند. به هر حال در شروع فصل جدید لیگ ملت‌ها هستیم و باید نسبت به این موضوع چاره اندیشی کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.