صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حزب‌الله: مقاومت تنها گزینه برای توقف گردن‌کشی و قلدری اسرائیل است
حزب‌الله: مقاومت تنها گزینه برای توقف گردن‌کشی و قلدری اسرائیل است

حزب‌الله: مقاومت تنها گزینه برای توقف گردن‌کشی و قلدری اسرائیل است

حزب‌الله لبنان ضمن محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه تاکید کرد، تنها گزینه برای پایان دادن به گردن‌کشی‌ و قلدری اسرائیل، مقاومت و اتحاد داخلی فلسطینی‌هاست.

عملیات حزب‌الله در عرسال

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از سایت النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اقدامات خصمانه و مداوم صهیونیست‌ها علیه مناطق مسکونی و حیاتی ساکنان نوار غزه که در سایه سکوت جامعه جهانی و کشورهای عربی انجام شده و ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است، محکوم کرد.

حزب‌الله در ادامه از فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت که با شجاعت و خرد از امنیت و حق حیات مردم خود دفاع کرده و در میدان به دشمن درس خوبی دادند، تقدیر و تاکید کرد: مشخص شد تنها گزینه برای پایان دادن به گردن‌کشی و قلدری‌های اسرائیل، مقاومت و وحدت داخلی فلسطینی‌ها است که با خون نیروهای مجاهد و زنان و کودکان خود صبح پیروزی بر اشغالگران و صلح‌های خائنانه را رقم می‌زنند.

حزب الله در ادامه همبستگی و حمایت گسترده خود از مقاومت فلسطین در رویارویی دلاورانه با حملات صهیونیستی را اعلام کرده و مردم کشورهای عربی و اسلامی و تمامی آزادگان و انسان‌های شریف جهان را به محکومیت گسترده جهانی علیه حملات ظالمانه اسرائیل و حمایت از فلسطینی‌ها دعوت کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.