صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / سندرز: ترامپ یک «دانشمند ژرف‌اندیش» است
سندرز: ترامپ یک «دانشمند ژرف‌اندیش» است

سندرز: ترامپ یک «دانشمند ژرف‌اندیش» است

برنی سندرز از دونالد ترامپ به دلیل اینکه زمانی گفته بود صدای توربین‌های بادی موجب بروز سرطان می‌شود، انتقاد و به تمسخر او را یک "دانشمند ژرف‌اندیش" توصیف کرد.

سندرز

به گزارش کسب و کار نیوز، برنی سندرز، سناتور آمریکایی و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اظهار کرد: همانطور که مطمئنم همه می‌دانید، من و ترامپ (رئیس جمهوری آمریکا) اختلاف عقیده‌هایی با هم داریم اما احتمالاً بزرگ‌ترین اختلاف ما این است که ترامپ بر اینکه تغییرات اقلیمی یک شوخی است، اصرار دارد.

این سناتور آمریکایی افزود: ترامپ اضافه‌کاری می‌کند تا مطمئن شود که ما کربن دی‌اکسید بیشتری در زمین باقی می‌گذاریم.

به گزارش پایگاه خبری هیل، وی با اشاره به اظهارات گذشته دونالد ترامپ درباره اینکه صدای توربین‌های بادی باعث بروز سرطان می‌شود، افزود: او همچنین یک دانشمند ژرف‌اندیش است که سال‌ها در این حوزه تحقیقات انجام داده و به طرز منحصر به فردی به این نتایج رسیده است.

رئیس جمهوری آمریکا اوایل ماه آوریل طی سخنرانی‌اش در مراسم شام بهاری سالانه کمیته کنگره ملی جمهوری‌خواه ادعا کرد که صدای توربین‌های بادی موجب بروز سرطان می‌شود.

او در این باره اظهار کرد: اگر در نزدیکی خانه‌تان یک توربین بادی داشته باشید، به شما تبریک می‌گویم، از ارزش خانه‌تان ۷۵ درصد کم می‌شود. همچنین می‌گویند که صدای آن موجب سرطان می‌شود.

هیچ مدرکی برای اثبات ادعای ترامپ درباره توربین‌های بادی و بروز سرطان وجود ندارد.

هر دو سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیووا به خاطر این اظهارات از ترامپ انتقاد کردند و چاک گریسلی، یکی از این سناتورهای جمهوری‌خواه گفته‌های ترامپ درباره انرژی باد را “ابلهانه” دانست.

جانی ارنست، دیگر سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیووا نیز اظهار کرد: اینجا در واشنگتن و در نزدیکی دفتر کار من کلیسایی است که صدای ناقوسش در دفترم شنیده می‌شود. می‌دانم که صدا موجب نمی‌شود که دچار سرطان شوم؛ در غیر این صورت مطمئناً به سرطان ناقوس کلیسا دچار می‌شدم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.