صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / واکنش عطایی به مخالفت کولاکوویچ با حضور بازیکنان در تیم جوانان
واکنش عطایی به مخالفت کولاکوویچ با حضور بازیکنان در تیم جوانان

واکنش عطایی به مخالفت کولاکوویچ با حضور بازیکنان در تیم جوانان

بهروز عطایی معتقد است تیم ملی والیبال جوانان در رقابت‌های جهانی شانس مدال دارد و با توجه به محدودیت سنی در این رده، باید بهترین تصمیمات از طریق مذاکره با سرمربی تیم ملی بزرگسالان گرفته شود.

بهروز عطایی - کاله مازندران

بهروز عطایی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم ملی والیبال جوانان توضیح داد: ما مرحله دوم اردوهای تیم ملی را با ۲۷ بازیکن شروع کرده‌ایم و چند بازیکن ما هم در اختیار تیم بزرگسالان، نوجوانان و شهرداری ورامین بودند که به تیم اضافه شدند. نوجوانان و بازیکنان جوان ما مرحله به مرحله وارد اردوهای تیم ملی می‌شوند و ان‌شاءالله با تکمیل شدن نیروها بتوانیم تیم خوبی را برای مسابقات پیش رو آماده کنیم. رقابت‌های قهرمانی جهان جوانان ۲۷ تیر ماه برگزار می‌شود و ما همه تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه تاریخ والیبال ایران در این رده سنی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در مورد حواشی به وجود آمده مبنی بر اینکه کولاکوویچ حاضر به دادن بازیکنان جوان به تیم ملی جوانان نیست، توضیح داد: او در این مورد به صورت مستقیم با من صحبت نکرده است اما، مسئله مهم موفقیت ایران در عرصه‌های بین‌المللی است که باید در اولویت باشد. بنده می‌دانم که رده بزرگسالان در اولویت است و رده بزرگسالان باید دغدغه اصلی باشد. تا به امروز هم روابط خوبی با آقای کولاکوویچ داشته‌ایم که امیدوارم در آینده هم همین گونه باشد.

او افزود: به هر حال کار سختی را در سال جدید پیش رو داریم و می‌خواهیم نتیجه‌ای که تا کنون در والیبال برای رده جوانان ثبت نشده را کسب کنیم. به همین دلیل امیدوارم هماهنگی‌های لازمه صورت بگیرد تا به مشکل نخوریم. البته تا به امروز مشکل جدی وجود نداشته و روابط خوبی را با ایگور داشته‌ایم. من فکر نمی‌کنم به مشکل بخوریم و با مذاکره می‌توان مسائل را برطرف کرد.

عطایی در پاسخ به این سوال که در نبود بازیکنانی چون شریفی می‌توان به موفقیت تیم ملی جوانان و حضور در فینال این مسابقات امیدوار بود؟ توضیح داد: اولویت همه ما تیم بزرگسالان است اما قطعاً در رده جوانان هم تیم خوبی داریم که برای آن شانس مدال قائل هستیم. همه تلاش ما این است که بهترین نتیجه را بگیریم و وجود بازیکنان تأثیرگذاری چون شریفی نیز قطعاً کمک کننده است. ما در رده جوانان محدودیت سنی داریم و امیدوارم با مذاکراتی که صورت می‌گیرد بهترین تصمیم در خصوص تیم جوانان و بزرگسالان گرفته شود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در مورد بازی‌های تدارکاتی نیز گفت: چند تیم مختلف را مد نظر داریم تا با آن‌ها بازی‌های تدارکاتی را برگزار کنیم اما، برای اینکه بتوانیم تصمیم نهایی را بگیریم منتظر هستیم تا قرعه کشی رقابت‌های جهانی انجام شود تا با هم گروهی‌های خود بازی دوستانه برگزار نکنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.