صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تشریح جزئیات فعالیت سینماها و صنوف در ماه رمضان
تشریح جزئیات فعالیت سینماها و صنوف در ماه رمضان

سخنگوی ناجا اعلام کرد

تشریح جزئیات فعالیت سینماها و صنوف در ماه رمضان

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه اعتقاد داریم عموم مردم حرمت ماه مبارک رمضان را پاس می دارند، جزئیات فعالیت سینماها و صنوف در این ماه مبارک را تشریح کرد.

بازدید سردار احمد نوریان، معاون اجتماعی ناجا از ایسنا

به گزارش کسب و کار نیوز و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد نوریان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به برکات و نزولات این ماه عظیم اشاره و اظهار کرد: این ماه مبارک؛ فرصتی برای تلاوت بیشتر آیات الهی، آشنایی هر چه بیشتر با معارف دین، تمرین خودسازی، غلبه بر هوای نفس، رسیدگی بیشتر به نیازمندان، گره گشایی و مرتفع کردن مشکلات همنوعان است.

وی با اشاره به فضای معنوی و قرآنی حاکم بر جامعه در ماه مبارک رمضان، افزود: در این ماه مبارک درهای رحمت الهی به روی بندگان باز و درهای جهنم بسته می‌شود.

سخنگوی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی، خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم عموم مردم حرمت ماه مبارک را پاس می‌دارند و حتما حرمت این ماه توسط همه شهروندان حفظ می شود.

وی اشاره کرد: در ماه مبارک رمضان، عرضه غذا توسط مراکز طبخ، بعد از سحر تا یک ساعت قبل از افطار مجاز نمی‌باشد و رستوران ها، مهمان پذیرها و … باید با اخذ مجوز از “پلیس اماکن” فعالیت کنند.

سردار نوریان ادامه داد: متصدیان هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط( پلیس اماکن )،ضمن رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای خود، می توانند به مسافران ارائه خدمات دهند.

تشریح جزئیات فعالیت سینماها و صنوف را در ماه مبارک رمضان

معاون اجتماعی ناجا در خصوص نحوه فعالیت سینماها در این ایام مبارک، یادآور شد: موضوع فعالیت سینماها تا سحر در شب های ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تأیید شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تسهیل در فرآیند تردد روزه داران به ویژه در زمان افطار و شب های قدر را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

سردار نوریان در پایان با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به افرادی که در ماه مبارک رمضان در ملاءعام تظاهر به روزه خواری می کنند، گفت: پلیس به عنوان مجری قانون، با افرادی که در ملاء عام اقدام به روزه خواری می کنند، مطابق قانون رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.