صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بررسی علت عدم تخصیص کامل قیر رایگان به دستگاه‌ها اجرایی در سال ۹۷ در کمیسیون عمران
بررسی علت عدم تخصیص کامل قیر رایگان به دستگاه‌ها اجرایی در سال ۹۷ در کمیسیون عمران

بررسی علت عدم تخصیص کامل قیر رایگان به دستگاه‌ها اجرایی در سال ۹۷ در کمیسیون عمران

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی علت عدم تخصیص کامل ۴ میلیون تن قیر رایگان به دستگاه های اجرایی و تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از دستگاه های ذی ربط در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

کمیسیون عمران مجلس

سید ابوالفضل موسوی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: دستور اول جلسه کمیسیون مربوط به تخصیص قیر رایگان به برخی از دستگاه در سال ۹۷ بود. بر اساس مصوبه مجلس باید ۴ میلیون تن قیر رایگان در اختیار برخی از دستگاه های اجرایی قرار می گرفت اما باتوجه به تغییر قیمت ها در سال گذشته این میزان قیر تخصیص داده نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: کمیسیون در چندین جلسه این موضوع را بررسی کرده است و در جلسه امروز تحقیق و تفحص از دستگاه های ذی ربط به تصویب رسید. از سوی دیگر موضوع برای بررسی به مراجع قضایی نیز ارجاع داده شده است.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه باید در این زمینه پاسخگو باشند و در تحقیق و تفحص مورد سوال واقع شده اند.

وی افزود: در ادامه نیز تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه امام خمینی (ره) مطرح بود که مسئولین اجرایی توضیحاتی را مطرح کردند ولی در نهایت این تقاضای تحقیق و تفحص نیز به تصویب کمیسیون رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.