صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / آغاز ثبت‌نام آزمون‌های علمی- حرفه‌ای سازمان روانشناسی
آغاز ثبت‌نام آزمون‌های علمی- حرفه‌ای سازمان روانشناسی

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های علمی- حرفه‌ای سازمان روانشناسی

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از برگزاری آزمون‌های علمی- حرفه‌ای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در چهاردهم تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: ثبت‌نام این آزمونها از امروز (یکشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه) آغاز شده است.

آزمون

محمد حاتمی، درخصوص نحوه و تاریخ برگزاری پانزدهمین آزمون علمی – حرفه‌ای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور بیان کرد: ثبت‌نام این آزمونها از ساعت ۸ صبح امروز (یکشنبه) ۱۵ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است که ثبت نام صرفاً از طریق سایت سازمان «pcoiran.ir» انجام می‌شود.

به‌ گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ‌ایسنا،بنابر اظهارات رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

وی با بیان اینکه داشتن کارت عضویت سازمان برای ثبت‌نام الزامی است، یادآور شد: داوطلبانی که از قبل عضو سازمان بوده‌اند باید به سایت مراجعه کرده و در صورت نقص مدارک خود، آن را تکمیل کنند.

به گفته حاتمی باتوجه به اینکه تمامی فرآیند ثبت‌نام از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد، داوطلبان باید شماره تماس معتبر را در هنگام ثبت‌نام درج کنند در غیر این صورت سازمان مسئولیتی در قبال عدم اطلاع داوطلب از فرایند ثبت نام ندارد. همچنین داوطلبان برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام حتماً باید از کارت ورود به جلسه پرینت بگیرند و پیامک تکمیل ثبت‌نام را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که داوطلبان در صورت بروز مشکل در فرآیند ثبت‌نام، جهت ارتباط با کارشناسان معاونت آموزش با شماره مستقیم ۸۸۲۲۵۱۱۶ و شماره‌های سازمان ۹-۸۸۲۲۵۱۰۱ (داخلی ۳۳۴-۳۳۳) تماس بگیرند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور تاکید کرد: این آزمون جمعه (چهاردهم تیرماه) سال جاری راس ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود. همچنین مکان برگزاری این آزمون متعاقباً از طریق سایت سازمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.