صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / گل‌محمدی: حساسیت بازی با سایپا بیش از حد بود/ هدفمان کسب نتیجه خوب برابر سپاهان است

گل‌محمدی: حساسیت بازی با سایپا بیش از حد بود/ هدفمان کسب نتیجه خوب برابر سپاهان است

سرمربی تیم فوتبال پدیده پس از برتری این تیم برابر سایپا از حساسیت این بازی برای تیمش سخن گفت.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش کسب و کار نیوز، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نیمه اول بازی تحت تاثیر حساسیت بیش از حد برای ما بود. آن طور که باید بازی نکردیم. بازی پایاپای بود. یک مقدار عصبی بودیم تا زودتر به گل برسیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم بهتر شدیم تا این سه امتیاز را بگیریم. در نیمه دوم بهتر بودیم و به حریف یک بار فرصت شوت‌زنی دادیم. تمرکز خوبی داشتیم و توانستیم از موقعیت کمی که داشتیم خوب استفاده کنیم و بازی را ببریم و سه امتیاز ارزشمند را بگیریم. این برد را به تک تک هوادارانی که به اینجا آمدند تقدیم می‌کنیم. از شهرداری و شورای شهر مشهد هم تشکر می‌کنیم که شرایط لازم را برای سفر هواداران تدارک دیدند.

او با تشکر از هواداران پرسپولیس که برای حمایت از او و تیمش به ورزشگاه آمده بودند گفت: واقعا از تک تک هواداران تشکر و قدردانی می‌کنم. بدون حضور این هواداران گرفتن سه امتیاز مقدور نبود. روحیه خوبی به بازیکنان‌مان دادند. هر چقدر از آن‌ها تشکر کنیم، کم است.

سرمربی پدیده در واکنش به این سوال که چرا تیم‌های شهرستانی بعد از یک فصل موفقیت، نمی‌توانند به روند خوبشان ادامه دهند گفت: چندین جلسه داشتیم تا دچار این مشکل نشویم. قرار بر این شد شاکله تیم حفظ شود. شاید تغییرات کمی داشته باشیم. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و تجربه خوبی به دست آوردند. برخی از آن‌ها نخستین فصل حضور در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند. سیاست کلی باشگاه، حفظ نفرات است. خیلی از آن‌ها در پایان فصل با ما قرارداد ندارند ولی چیزی که من دیدم این است که آن‌ها عاشق تیم و شهر هستند.

گل‌محمدی درباره برنامه تیمش برای دو هفته پایانی لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: باید عملکرد خوبی در این دو بازی برابر سپاهان و ماشین‌سازی داشته باشیم. اول باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم و بعد به نتایج رقبا چشم بدوزیم. تمام هدفمان کسب نتیجه خوب برابر سپاهان در بازی آتی است.

او با تشکر از حمیداوی مالک این باشگاه یادآور شد: با وجود مشکلات مالی و اقتصادی در سراسر کشور حقوق بازیکنان و مربیان را پرداخت کردند که از او و همکارانش تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.