صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / صادقی: پدیده انگیزه زیادی داشت/ دایی که رفت، دشتی هم رفت
صادقی: پدیده انگیزه زیادی داشت/ دایی که رفت، دشتی هم رفت

صادقی: پدیده انگیزه زیادی داشت/ دایی که رفت، دشتی هم رفت

سرمربی تیم فوتبال سایپا که در نخستین تجربه کاری‌اش شکست را برابر پدیده پذیرا شد گفت: حریف سهمیه آسیا می‌خواست و شرایطش بهتر از ما بود.

ابراهیم صادقی

به گزارش کسب و کار نیوز، ابراهیم صادقی بعد از شکست یک بر صفر سایپا برابر پدیده در اولین تجربه سرمربیگری او، به تشکر از مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرداخت و گفت: بازی خوبی انجام دادیم. پدیده برای کسب سهمیه آسیا انگیزه خوبی داشت و شرایطش بهتر از ما بود. به نظرم در نیمه اول خیلی خوب آن‌ها را کنترل کردیم و روی ضد حملات چند موقعیت داشتیم. در نیمه دوم بازیکنان ما در تعویض، یار خودشان را گم کردند و شاکری که به طور تعویضی وارد زمین شده بود، گل زد.

وی ادامه داد: در مجموع بازی خوبی بود. از عملکرد تیمم راضی هستم. بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و نکات لازم را تا حدودی انجام دادند و در یک لحظه تمرکزشان را از دست دادند و بازی را باختیم.

سرمربی سایپا درباره اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه قبل از بازی با ذوب آهن با او صحبت کرده بود، گفت: بعد از بازی با ذوب آهن گفتند شایعاتی به وجود آمده است. به او گفتم این موضوع تقصیر من نیست و کسی با من صحبت نکرده است. به او گفتم مطئن باش اگر با من صحبت کنند تو به عنوان اولین نفر در جریان قرار می‌گیری. من هم همین کار را کردم. با او تماس گرفتم اما او ابتدا جواب نداد ولی چند دقیقه بعد تماس گرفت. نمی‌دانم کنار گذاشتنش چه زمانی رسانه‌ای شد. من با او صحبت کردم و او هم چند توصیه به من کرد. با چند تن از بزرگان فوتبال مشورت کردم. در سه، چهار ساعت تصمیم سختی گرفتم. ۱۹ سال در سایپا بازی کردم و ۱۲ سال کاپیتان بودم. تمام هزینه‌های مربیگری من را سایپا داد.

صادقی یادآور شد: من از طبقه متوسط جامعه هستم و زندگی خودم را با پولی که از سایپا گرفتم، جمع کردم. خیلی فکر کردم و با خود علی دایی هم حرف زدم. او هم در مصاحبه خودش این صحبت‌ها را انجام داد و روی خوش نشان داد.

او در واکنش به این سوال که آیا تداوم سرمربی‌گری او در فصل آینده منوط به نتایجی است که در این فصل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این مورد مدیریت و سخنگوی باشگاه صحبت کردند ولی اگر برنامه‌ها را ببینید، واضح و روشن درباره آینده صحبت کردند.

سرمربی سایپا درباره اینکه آیا در فصل آینده تیم پرقدرتی را آماده می‌کند یا به استفاده از جوانان بسنده خواهد کرد، گفت: چیزی که می‌توانم قول بدهم این است که با تمام قدرت کار می‌کنم تا تیم خوب و قدرتمندی داشته باشیم. تیمی را ببندیم که با تمام وجود بازی کند. کسی نمی‌تواند برای رتبه مشخصی قول بدهد. همه تیم‌های ایران برای کسب سهمیه آسیا آماده می‌شوند. غیر از این نیست. چیزی که من به مدیریت قول دادم این است که سالم کار کنم و افراد سالم و قدرتمند را کنارم داشته باشم تا تیم خوب و باشخصیتی داشته باشیم.

وی درباره دریافتی بازیکنان سایپا از قراردادهای امسال اظهار کرد: چیزی که تا الان گرفتیم ۷۰ درصد از رقم قرارداد بوده که ۱۰ درصد آن دیروز پرداخت شد.

او درباره غیبت علی دشتی در این دیدار هم گفت: بعد از رفتن آقای دایی از تیم، علی دشتی از تیم رفت. من هم گفتم اگر کسی چنین احساسی دارد می‌تواند برود. ما بازیکنانی می‌خواهیم که با تمام قوت در اختیار تیم ما باشند. او این موضوع را به من و مدیریت گفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.