صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / اصلاح رتبه‌بندی دیوان محاسبات در دستور کار کمیسیون اجتماعی

بادامچی خبر داد؛

اصلاح رتبه‌بندی دیوان محاسبات در دستور کار کمیسیون اجتماعی

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح اصلاح رتبه‌بندی کارکنان دیوان محاسبات در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار گرفته است.

محمدحسین بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جلسه امروز (یک‌شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح اصلاح رتبه‌بندی کارکنان دیوان محاسبات موضوع بحث جلسه امروز بود. از آنجایی که دیوان محاسبات به مجلس وابسته است، مدیران این ارگان طرحی را به جلسه امروز کمیسیون آوردند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در واقع این عزیزان می‌خواستند با استعانت از قانون مجلس و ابزارهای قانونی کمیسیون اجتماعی، پایه‌های حقوق خود را افزایش دهند. البته ما در این جلسه به نتیجه نهایی نرسیدیم و قرار بر این شد که این موضوع را دنبال کنیم.

بادامچی ادامه داد: موضوع دوم جلسه امروز جداسازی سازمان ملی جوانان از وزارت مجلس بود. نظر بعضی از نمایندگان این است که وزارت جوانان از ورزش مثل سازمان آموزش فنی حرفه‌ای باید جدا شود. عده‌ای دیگر اما اعتقاد دارند که مسأله جوانان باید تحت نظارت ریاست جمهوری باشد مثل محیط زیست. به علت اختلاف نظرهای شدید در این مورد هم به توافق نرسیدیم و قرار بر این شد که در جلسه فردا این موضوع را دنبال کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در مورد مهمانان این جلسه گفت: رئیس کل دیوان محاسبات با کارشناسان و معاونان وزارت ورزش در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.