صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / امیرعبداللهیان: مجامع بین‌المللی حملات ضدانسانی رژیم صهیونیستی به مردم غزه را محکوم کنند

امیرعبداللهیان: مجامع بین‌المللی حملات ضدانسانی رژیم صهیونیستی به مردم غزه را محکوم کنند

دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از مجامع بین‌المللی خواست با محکوم کردن حملات ضدانسانی رژیم صهیونیستی به مردم غزه در حمایت از ملت فلسیطین اقدام کنند.

امیر عبداللهیان

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین امیرعبداللهیان با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم غزه، گفت: این حمله ددمنشانه ناشی از خوی سفاک و خونریز غارتگران رژیم صهیونیستی و حمایت‌های همه‌جانبه رئیس‌جمهوری نژادپرست آمریکا از این رژیم است.

وی ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم اشغالگر قدس به غزه افزود: سکوت مجامع بین‌المللی و مماشات و سکوت برخی کشورهای اسلامی و عربی در قبال این تجاوز بی‌رحمانه علت دیگری برای تداوم بمباران کودکان، زنان و مردان غزه است. از مجامع بین‌المللی، مجالس کشورهای اسلامی و بین‌المجالس جهانی و اسلامی می‌خواهیم که با محکوم کردن این حملات ضد انسانی و در حمایت از ملت فلسطین اقدام کنند.

امیرعبداللهیان یادآور شد: حمایت دولت آمریکا نمی‌تواند سرنوشت محتوم و حتمی وی و رژیم صهیونیستی را تغییر دهد و مقاومت فلسطین با قدرت و صلابت به دوران اشغالگری و دولت منحوس صهیونیستی پایان خواهد داد و قدس و سرزمین‌های اشغالی به حول و قوه الهی آزاد خواهد شد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه مسأله فلسطین را فراموش نخواهد کرد و اقدامات غیر قانونی و یک‌جانبه دولت آمریکا ذره‌ای خلل در اراده و عزم ملت‌های اسلامی در حمایت از فلسطین و کمک برای آزادی قدس و سرزمین اشغالی ایجاد نکرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.