صفحه اصلی / استان ها / سمنان / وجود بیشترین راه روستایی خاکی در شرق استان سمنان

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی

وجود بیشترین راه روستایی خاکی در شرق استان سمنان

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با بیان اینکه بیشترین آسیب در حوزه راهداری استان، مربوط به شرق استان است گفت: بیشترین راه روستایی خاکی در این منطقه وجود دارد.

محرومیت در دیشموک

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدحسن حسینی در نشست شهرداران و رؤسای شورای اسلامی شهرهای شهرستان شاهرود که با حضور دکتر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان برگزار شد اظهار کرد: در شرق استان ظرفیت‌های بسیار بالایی وجود دارد که نیاز به توجه بیشتر دارد.

وی با اشاره به ایجاد دو اداره راه و شهرسازی و حل این مشکل در استان افزود: استقلال اداره کل راه و شهرسازی اقدام خوبی بود که در آینده منافع مطلوبی برای مردم به همراه خواهد داشت.

دکتر حسینی شاهرودی بر لزوم وحدت و انسجام در سطح استان تاکید و تصریح کرد: امروز نیاز داریم تا با تعامل، هم افزایی و همراهی برای پیشرفت تمام استان گام برداریم.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی به مشارکت مردم در ساخت فرودگاه شاهرود اشاره کرد و ادامه داد: فرودگاه شاهرود، فرودگاهی مردمی بود که توسط مردم و با اقدام و عمل مطلوب آنها به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه باید با همکاری، همدلی و وحدت در راستای پیشرفت استان تلاش کنیم اضافه کرد: همه ما از راه‌اندازی و ساخت فرودگاه در سایر نقاط استان نیز استقبال می‌کنیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه ۷ شهر با سابقه ۳۰ ساله در شهرستان شاهرود وجود دارد گفت: این شهرها نیازمند توسعه، پیشرفت و رشد هستند و انتظار می‌رود که مسؤولان استانی و کشوری به این شهرها توجه ویژه کنند.

وی با بیان اینکه طرح جامع شهر شاهرود بیش از ۱۰ سال است که اجرا نشده است خاطرنشان کرد: برای بهبود و توسعه شهرسازی در شاهرود نیازمند اجرایی شدن طرح جامع شهر شاهرود هستیم.

حسینی شاهرود بر ضرورت توجه بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته تاکید و خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات در تمامی حوزه‌ها، باید به صورت متوازن و بر اساس شاخص‌ها انجام شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.