صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / راهکار حل مشکلات موجود تغییر روش دانشگاه‌ها و ایجاد استارتاپ است

رئیس پارک فناوری زنجان:

راهکار حل مشکلات موجود تغییر روش دانشگاه‌ها و ایجاد استارتاپ است

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: علی‌رغم کاهش‌های رخ داده در بودجه، بودجه پارک‌های علم و فناوری بین ۴۵ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

استارت آپ

داوود مرادخانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری رویداد کارآفرینی با محورهای پزشکی و سلامت، اظهار کرد: فناوری امری جز فرهنگ، باور و نیاز نیست، به همین دلیل است که با وجود همه کاهش‌های روی داده در بودجه به دلیل محدودیت، بودجه پارک‌های فناوری بین ۴۵ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر باور به وجود آمده در کشور برای سرمایه‌گذاری در حوزه علم، ادامه داد: باید برای توسعه کشور سنگرهایی فتح می‌شد که محقق شد که در واقع زمینه اقدامات در حوزه‌های دیگر است.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان به مشکلات کشور که عمدتاً ناشی از تحریم است، اشاره و تصریح کرد: راهکار مختوم کشور برای حل مشکلات، اقتصاد دانش‌بنیان است و اقتصاد سنتی تاثیرگذار نیست.

مرادخانی با مقایسه بین اقتصاد کشورهای مختلف، گفت: راهکار حل مشکلات موجود تغییر روش دانشگاه‌ها و ایجاد استارتاپ است و اول و یا آخر شدن در این رویدادها بی‌اهمیت است و آنچه در این میان مهم است، تلاش گروهی است که برای به سرانجام رساندن طرح خود تلاش می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان تصریح کرد: در سال رونق تولید، پارک علم و فناوری استان با تکیه بر اسناد بالادستی به‌عنوان زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مسئولیت توسعه کارآفرینی و فعالیت‌های فناورانه را در استان عهده‌دار است و گام نخست در ایجاد اشتغال آموزش کسب و کارها و سپس تامین منابع مالی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.