صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / مجمع زنان اصلاح‌طلب در چارچوب تصمیمات شورای‌عالی در انتخابات شرکت می‌کندسیاستگذاری است

زهرا شجاعی :

مجمع زنان اصلاح‌طلب در چارچوب تصمیمات شورای‌عالی در انتخابات شرکت می‌کندسیاستگذاری است

دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: هدف اصلی مجمع زنان توانمندسازی، آموزش و کادرسازی است و در مراحل انتخابات و ورود به قدرت براساس اصل شایسته سالاری و در چارچوب تصمیمات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عمل خواهد کرد.

زهرا شجاعی

زهرا شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح تصمیمات مجمع زنان اصلاح طلب برای ورود به انتخابات مجلس ، اظهار کرد: مجمع زنان اصلاح طلب براساس مرامنامه اش و در چارچوب دیدگاه اصلاح طلبی به فعالیت سیاسی خود ادامه می‌دهد. البته هدف اصلی مجمع توانمندسازی، آموزش و کادرسازی است و در مراحل انتخابات و ورود به قدرت براساس اصل شایسته سالاری و در چارچوب تصمیمات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عمل خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر به این دلیل که مجمع زنان اصلاح طلب عضو شورای عالی سیاستگذاری است، دیدگاه های خود را در آنجا مطرح می‌کند و سیاست هایش در زمینه تحقق سهمیه ۳۰ درصدی زنان از لیست انتخاباتی و حضور بانوان شایسته در جایگاه تصمیم‌گیری را پیگیری می‌کند.

دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب تاکیدکرد: تشکیل شورای عالی سیاستگذاری احزاب زنان اصلاح طلب نیز که از دی ماه سال گذشته تشکیل شده است، به دنبال شناسایی نیروهاست و در انتخابات هم فعال خواهد بود.

شجاعی تاکید کرد: متاسفانه با رفتار برخی نمایندگان مجلس در رای ندادن به بندی در قانون انتخابات مبنی بر اختصاص یک ششم لیست های انتخاباتی به زنان، مواجه هستیم ؛ این موضوع سبب نمی شود که تلاش خود را در این زمینه تضعیف کنیم، بلکه احساس می‌کنیم نیاز  به فعالیت بیشتر داریم هم برای آگاه کردن مردان جامعه و هم تغییر بینش کلیت جامعه نسبت به بهره مندی از توان زنان  و امیدواریم که تلاش ها به گونه ای باشد که جامعه به وضع مطلوب و به سمت عدالت جنسی و عدالت اجتماعی حرکت کند و سامان یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.