صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / رحمانی فضلی: مانور قدرت و شعور سیاسی را در سالگرد انقلاب به رخ دنیا کشیدیم

رحمانی فضلی: مانور قدرت و شعور سیاسی را در سالگرد انقلاب به رخ دنیا کشیدیم

وزیر کشور گفت: چهل سالگی انقلاب بهانه‌ای شد تا توجه دنیا در چهلمین سالگرد انقلاب به ایران دوخته شود.

رحمانی‌فضلی وزیر کشور

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در همـایـش تبیـیـن بـیانیــه گـام دوم انقـلاب، نقـشـۀ راه تـلاشــگـران عـرصـۀ مـراسـم و منـاسـبت ها و تـجلیـل از یـاوران چهلمیـن سـالگـرد پیـروزی انـقلاب اسـلامـی که صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در ایامی با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مواجه شدیم که تحت فشار شدید دشمنان قرار داشتیم و دشمنان ادعا می کردند که مردم ایران چهلمین سالگرد انقلاب شان را نخواهند دید ولی به کوری چشم آنها  این سالگرد باشکوه تر و عظیم‌ تر از سالهای قبل برگزار شد.

وی افزود: همچنین دشمنان قصد داشتند تا ۱۳ آبان را تبدیل به یک جریان تنشی بزرگ علیه انقلاب اسلامی کنند ولی این مراسم تبدیل به یک جریان بزرگ علیه آنها شد.

وزیر کشور گفت: آنچه که موجب پیروزی  انقلاب شد، لطف خداوند، اسلام عزیز، رهبری امام خمینی و مردم به عنوان سه رکن اصلی انقلاب بود و در دوران پس از پیروزی انقلاب نیز مقابل تمامی توطئه های دشمنان سربلند بیرون آمدیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب نیز حتما ملت ایران با عقبه غنی تاریخی و هوشمندی همراه با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تکیه بر نسل جوانِ با شور و شعور به سلامتی طی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توانستیم مانور عظیم قدرت و شعور سیاسی را به جهانیان عرصه کنیم، تاکید کرد: با توجه به اراده ای که دشمنان برای این موضوع داشتند که چهل سالگی انقلاب را نبینیم اتفاقا این مسئله بهانه ای شد تا توجه تمامی دنیا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ایران دوخته شود و تمام دنیا شاهد جشن‌ انقلاب اسلامی بودند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.