سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ساری: حقمان است که در این فصل یک جام کسب کنیم
ساری: حقمان است که در این فصل یک جام کسب کنیم

ساری: حقمان است که در این فصل یک جام کسب کنیم

سرمربی چلسی امیدوار است بتواند همراه این تیم قهرمانی در لیگ اروپا را به دست بیاورد تا با خاطره ای خوب فصل را به پایان برساند.

مائوریسیو ساری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ساکرنت، دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار شد که در یکی از دیدارها چلسی مهمان اینتراخت فرانکفورت بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ابتدا لوکا یوویچ دروازه چلسی را باز کرد اما پدرو رودریگس گل تساوی بخش را به ثمر رساند.

مائوریسیو ساری سرمربی چلسی بعد از این دیدار گفت: می‌خواهیم هر طور شده به دیدار نهایی برسیم. فرقی نمی‌کند در دیدار نهایی با چه تیمی روبرو شویم. آرسنال یا والنسیا فرقی ندارد. دوست داریم به دیدار نهایی برسیم و قهرمانی را به دست بیاوریم. در میانه‌های فصل افت شدیدی داشتیم آن هم در لیگی که به سخت‌ترین لیگ معروف است. حالا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کنیم و در لیگ اروپا نیز امیدوار به رسیدن به دیدار نهایی هستیم. بنابراین تیمم شایسته کسب یک جام در این فصل است. برابر فرانکفورت حقمان بود که برنده شویم ولی نتیجه تساوی یک بر یک در خانه حریف نیز نتیجه بدی نیست. من بازی‌های فرانکفورت را در لیگ اروپا دیدم. آنها تیمی خطرناک در بازی‌های خارج از خانه محسوب می‌شوند و باید کاملاً مراقب حریف باشیم. هفته آینده یک دیدار دشوار را برابر فرانکفورت در خانه خواهیم داشت.

بعد از قرار دادن ادن هازارد روی نیمکت ذخیره‌ها در این دیدار مهم، مائوریسیو ساری مورد انتقاد قرار گرفت. در همین رابطه سرمربی ایتالیایی گفت: هازارد ۱۰ دیدار پیاپی بود که برای تیم به میدان رفته بود و نیاز بود که در این دیدار به او استراحت بدهم. برای بازیکنی که در یک فصل ۷۰ بازی می‌کند طبیعی است که در بعضی بازی‌ها استراحت داده شود. قبل از بازی به او گفتم که قرار است روی نیمکت بنشیند و مشکلی نبود و او مثل همیشه در رختکن می‌خندید و جوک می‌گفت.

دیدار برگشت دو تیم هفته آنیده در لندن برگزار می‌شود تا تکلیف تیم صعود کننده به دیدار نهایی مشخص شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.