سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / امری: در بازی برگشت بهترین دفاع حمله است/ هنوز شانس دو تیم برابر است
امری: در بازی برگشت بهترین دفاع حمله است/ هنوز شانس دو تیم برابر است

امری: در بازی برگشت بهترین دفاع حمله است/ هنوز شانس دو تیم برابر است

سرمربی آرسنال با وجود برتری ۳ بر یک تیمش در بازی برابر والنسیا تیمش را از پیش صعود کرده به دیدار نهایی نمی داند.

اونای امری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از تلگراف، تیم فوتبال آرسنال در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۳ بر یک توانست والنسیا را شکست دهد. اونای امری سرمربی تیم لندنی بعد از این دیدار گفت: درست است که برتری خوبی به دست آوردیم ولی هنوز شانس دو تیم ۵۰-۵۰ است. یک دیدار دشوار در خانه حریف در انتظار ما است و هیچ چیز مشخص نیست و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. در بازی برگشت بهترین دفاع برای ما حمله است. باید بتوانیم با بازی هجومی از این نتیجه دفاع کنیم. باید از تیمم خیلی راضی و خوشحال باشم چون وقتی یک بر صفر از حریف افتادیم، خیلی سخت بود با متانت و آرامش فوتبال بازی کنیم و خوشبختانه ما توانستیم به بازی برگردیم و ۳ گل به ثمر رساندیم. والنسیا تیم بسیار خوبی است و خیلی کم پیش می‌آید که این تیم ۳ گل دریافت کند. با این حال هنوز شانس دو تیم برای رسیدن به دیدار نهایی برابر است و باید بتوانیم در بازی برگشت از این نتیجه به خوبی مراقبت کنیم تا به دیدار نهایی برسیم.

الکساندر لاکازت دو بار و امریک اوبامیانگ یک بار برای آرسنال در این دیدار گلزنی کردند تا زوج موفق خط حمله آرسنال در این دیدار نیز تأثیر خوبی داشته باشند. امری در پایان صحبت خود به تمجید از خط حمله تیمش پرداخت و گفت: خوشبختانه هم لاکازت و هم اوبامیانگ امشب خوب ظاهر شدند و توانستیم برتری خوبی به دست بیاوریم. امیدوارم در بازی برگشت نیز بتوانیم در خانه حریف گلزنی کنیم و کارمان را برای صعود به دیدار نهایی راحت کنیم.

دیدار برگشت دو تیم هفته آینده در زمین والنسیا برگزار خواهد شد و برتری دو بر صفر خفاش‌ها را به دیدار نهایی لیگ اروپا می‌فرستد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.