صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / انقلاب اسلامی قدرتی شکست‌ناپذیر و نفوذناپذیر است

فرمانده مرزبانی ناجا:

انقلاب اسلامی قدرتی شکست‌ناپذیر و نفوذناپذیر است

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی قدرتی شکست‌ناپذیر و نفوذناپذیر است، گفت: در طی هشت سال دفاع‌مقدس دنیا جنگی به ما تحمیل کرد که نتیجه‌ای جز انسجام هر چه بیشتر ملت ایران نداشت.

سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار قاسم رضایی در مراسم یادواره ۴۰۰ شهید شهرستان ابهر با بیان اینکه امروز انقلاب زنده است، زیرا اسلام زنده است، اظهار کرد: انقلاب ما شعاعی از شعاع‌های بعثت، غدیر و عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه در جنگ‌های داخلی و تحمیلی، شهدای ما به خوبی درخشیدند، ادامه داد: میوه و ثمره خون شهدا امروز امنیت و عزت کشور است.

وی اظهار کرد: بعد از چهل سال از انقلاب، همان شور و حال اوایل انقلاب باقی است، با این تفاوت که انقلاب پخته‌تر شده و نفرت مردم نیز از استکبار افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران ۸۲ میلیون مبارز و مدافع نه صرفاً در چارچوب مرزهای جغرافیای سیاسی ایران، بلکه در کل دنیای اسلام دارد و نگاه مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی است، ادامه داد: امروز شاهد هستیم انقلاب اسلامی هزاران کیلومتر آن‌سوتر از مرزهای سیاسی به درد مظلومان و مستضعفان می‌رسد.

رضایی در ادامه با بیان اینکه قبل از سال ۵۷ در مرزهای جغرافیایی کشور نیز اختیار نداشتیم و لقب ژاندارم منطقه لقب کذایی بود و در عمل، کشور و عزت ملت فروخته شده بود، تصریح کرد: اما ایران اسلامی امروز یک الگو برای جهانیان است، اگر به بیرون از مرزها برویم خواهیم فهمید انقلاب اسلامی در چه جایگاهی قرار دارد.

رضایی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی قدرتی شکست‌ناپذیر و نفوذناپذیر است، گفت: در طی هشت سال دفاع‌مقدس دنیا جنگی به ما تحمیل کرد که نتیجه‌ای جز انسجام هر چه بیشتر ملت ایران نداشت.

وی با اشاره به چرایی مقدس قلمداد داد کردن جنگ تحمیلی علیه کشورمان، گفت: مهم‌ترین دلیل این امر نیز داشتن نیت الهی و وسیله قرار دادن شهادت برای رسیدن به خدا است.

رضایی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم، هدف از خلقت را بندگی برای خدا عنوان کرده است، گفت: هدف شهدا و رزمندگان، بندگی برای خدا بود. انقلاب ما شگفتی‌های زیادی به جهانیان هدیه کرد و یکی از این شگفتی‌ها آشکار و برملا کردن جایگاه شهادت بود.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه اگر ما هدف شهدا را فراموش کنیم، این یادواره‌ها جز نمایش چیزی نخواهد بود، گفت: شهدا راه درست را انتخاب کردند و در زمان و شرایط خود به خوبی به ایفای نقش پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا به تبعیت از فرمان ولی‌فقیه عازم جبهه‌ها شدند، گفت: مدافعان حرم نیز با تاسی به خون شهدا هزاران کیلومتر از مرزهای جغرافیای ایران آن‌سوتر رفتند تا از انقلاب حفاظت کرده و مکتب تشیع و علم علمدار کربلا دفاع کنند.

رضایی با بیان اینکه امنیت هدیه شهدا و مدافعان حرم برای کشور است، گفت: اگر مدافعان حرم نبودند، امروز این مساجد و محافل برپا نبود، زیرا دشمن برنامه سنگین برای کشور چیده بود اما شهدا اجازه ندادند به حریم ولایت تعدی شود.

وی با بیان اینکه دشمنان برخورداری از بال سرخ و سبز را دلیل شکست‌ناپذیری ایران اسلامی می‌دانند، ادامه داد: بال سرخ ملت ایران عاشورا و شهادت است که سبب می‌شود از مرگ نهراسیم و بال سبز نیز بال امید و انتظار است.

رضایی با بیان اینکه دشمنان بر این امر تاکید دارند که ملت ایران زرهی با نام ولی‌فقیه دارند که سبب می‌شود تیر آن‌ها به ملت ایران نرسد، گفت: به همین علت دشمنان به دنبال تضعیف ولایت‌فقیه هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه اگر دشمنان بخواهند فاصله بین ولی‌فقیه و مردم ایجاد کنند به هدف نزدیک می‌شوند، گفت: با بصیرت و هوشیاری ملت ایران این رؤیای آن‌ها محقق نخواهد شد.

وی تصریح کرد: دشمنان برای رسیدن به هدف خود تضعیف اعتقادات، باورها و اخلاق دینی را ابزار خود قرار داده‌اند و پیر و جوان نمی‌شناسند و از طریق ماهواره و فضای مجازی به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

رضایی با بیان اینکه شهدا می‌خواهند ما هدف آن‌ها را فراموش نکنیم، بیان کرد: راه و هدف شهدا باید با هم دنبال شود و بصیرت لازمه ادامه راه شهدا است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.