صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پرسپولیسی‌ها نباید دچار غرور شوند/ تراکتورسازی مهاجم گلزن نداشت
پرسپولیسی‌ها نباید دچار غرور شوند/ تراکتورسازی مهاجم گلزن نداشت

جواد منافی:

پرسپولیسی‌ها نباید دچار غرور شوند/ تراکتورسازی مهاجم گلزن نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم نباید از الان خود را قهرمان بدانند.

تراکتور و پرسپولیس

جواد منافی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و با وجود اینکه قبل از مسابقه حواشی زیادی را ایجاد کرده بودند اما دیدیم که این حواشی روی مسائل فنی کمتر تأثیر گذاشت و بازیکنان با تمرکز کار می‌کردند. پرسپولیس گل زودهنگامی زد و در ادامه توانست بازی را کنترل کند و با آرامش بیشتری بازی را ادامه بدهد. تراکتوری‌ها هم که برای کسب سهمیه می‌جنگیدند تلاش کردند در زمین خودشان فرصت‌های گلزنی ایجاد کنند و به گل برسند اما در زدن ضربات دقت کافی را نداشتند. فکر می‌کنم تراکتورسازی مهاجم گلزنی نداشت.

وی افزود: امروز در خط هافبک پرسپولیس شاهد عملکرد خوبی بودیم چراکه اجازه ندادند تراکتوری‌ها بیش از پیش روی دروازه پرسپولیس خطرآفرین باشند و حتی روی چند مورد هم مهاجمان پرسپولیس را صاحب توپ کردند. در طول بازی احمد نورالهی و کمال کامیابی‌نیا جزو بهترین نفرات زمین بودند. من فکر می‌کنم با اینکه پرسپولیس نتوانست بازی را ببرد اما یک امتیاز با ارزش به دست آورده دیگر الان می‌توان گفت ۷۰ درصد راه قهرمانی را رفته است.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنان پرسپولیس خودشان را از حالا قهرمان لیگ بدانند آیا دچار مشکل خواهند شد، گفت: نباید از الان بازیکنان خودشان را قهرمان بدانند و دچار غرور شوند. دو بازی دیگر باقی مانده که سرنوشت قهرمانی را رقم می‌زند. اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود باید تمرکزش روی این موضوع باشد که هر دو بازی را ببرد نه اینکه با دست کم گرفتن حریفان وارد زمین شود. امروز چهارشنبه پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد ولی این اتفاق رخ نداد اما به دست آوردن قهرمانی در دستان پرسپولیس است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.