صفحه اصلی / استان ها / مازندران / مرمت ۲۰۰ واحد مسکونی سیل زده توسط گروه‌های جهادی
مرمت ۲۰۰ واحد مسکونی سیل زده توسط گروه‌های جهادی

مرمت ۲۰۰ واحد مسکونی سیل زده توسط گروه‌های جهادی

فرمانده سپاه کربلا از مرمت ۲۰۰ واحد مسکونی سیل زده توسط گروه های جهادی خبر داد.

سیلاب به آق‌قلا برگشت!

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدحسین بابایی در بازدید از اقدامات گروه های جهادی در منطقه سیل زده سیمرغ از تعمیر و مرمت ۲۰۰ واحد مسکونی سیل زده خبر داد و گفت: با همت گروه های جهادی حاضر در منطقه اعم از پاسداران لشکر ۲۵ کربلا، پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان ها، طلاب و دانشجویی، ۲۰۰ واحد مسکونی سیل زده مرمت شد.

وی با اشاره به بحران سیل که هفته پایانی سال ۹۷ در مازندران رخ داد، حضور نیروهای داوطلب مردمی را قوت قلب مردم سیل زده دانست و اظهار کرد: وظیفه دینی ، اعتقادی و انسانی ما است که به مردم نیازمند کمک کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با یادآوری انعقاد قرارداد سپاه کربلا با بهزیستی و کمیته امداد برای ساخت ۱۹۰ واحد مسکونی مددجویان سیل زده، افزود: با تقسیم کاری که در این مناطق صورت گرفته است،هر شهرستانی برای رفع بخشی از مشکلات مناطق سیل زده مشغول به کار شد.

بابایی خاطرنشان کرد: همچنین ۵ استان معین هم برای ساخت واحد های مسکونی و تهیه مصالح ساختمانی فعال هستند و هر زمینی که مراحل قانونی آن طی شود،بسیج سازندگی با همکاری گروه های جهادی موظف شد ظرف ۹۰ تا ۱۰۰ روز کاری، خانه را ساخته و تحویل نیازمندان بدهد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر کمک های مردمی از روز آغاز سیل تا به امروز گفت: در کنار پیگیری بازسازی خانه ها، همچنان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی همچنین دریافت مصالح ساختمانی و حضور نیرو های کار هستیم.

وی با اشاره به لایروبی رودخانه‌ها که با هماهنگی آب منطقه ای توسط سپاه در حال انجام است، گفت: برای لایروبی سردهنه‌ها هم  اعلام آمادگی می کنیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان خاطرنشان کرد: بسیج مرد همه میدان هاست و اگر کاری روی زمین بماند را با کمک مردم به سرانجام می رساند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کرونا

تست کرونا ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت در بابل اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از اول اسفند ماه تاکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.