صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / عشایر غیور خوزستان نیاز به ملاقات با مقام معظم رهبری دارند
عشایر غیور خوزستان نیاز به ملاقات با مقام معظم رهبری دارند

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان:

عشایر غیور خوزستان نیاز به ملاقات با مقام معظم رهبری دارند

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، گفت: عشایر غیور خوزستان نیاز به ملاقات با مقام معظم رهبری دارند.

قاسم ساعدی

به گزارش کسب و کار نیوز، قاسم ساعدی در جلسه شورای اداری استان به منظور تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان که امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان یک استان استراتژیک است. خوزستان یعنی ایران و ایران یعنی خوزستان. امروز تکریم و معارفه دو سید بزرگوار را شاهد بودیم. این دو سید از بطن مردم ولایت‌مدار استان خوزستان بالا آمدند و در محرومیت و مشقت‌ها و همچنین در خوبی‌ها و ارزش‌های استان پرورش یافتند و واقعاً همراهی داشتند.

وی ادامه داد: خدمات آیت‌الله موسوی‌جزایری چه قبل از انقلاب در مبارزه با طاغوت، چه در دوران انقلاب در رهبری و مدیریت گروه‌های انقلابی و چه بعد از انقلاب و شروع جنگ، بر کسی پوشیده نیست که واقعاً فرماندهی بسیار عالی در خوزستان داشتند. همچنین شکست دشمن در ورودی‌های خوزستان و جلوگیری از پیشروی آن را مدیون رهنمون‌ها و رشادت‌های این سید بزرگوار هستیم. یادمان است در دوران شروع جنگ نیز واقعاً ایشان در خط مقدم تمام مردم را بسیج کردند تا به مبارزه با متجاوزین بپردازند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: همچنین در خوزستان که متشکل از اقوام شریفی است و همگی کنار هم زندگی می‌کنند، آیت‌الله موسوی‌جزایری به عنوان محوریت وحدت و همبستگی بین اقوام نقش مؤثری دارند و واقعاً امروز باید به او که توانست خوزستان را با توجه به سابقه تاریخی و ولایت‌مداری به اینجا برساند، تبریک بگوییم. او امروز سهمی در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی همچنین با آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام و المسملین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه اهواز گفت: او این مسؤولیت بسیار سنگین را تقبل کرده است. حجت‌الاسلام و المسملین موسوی‌فرد با روحیه مردمی و مردم‌داری، لباس خدمت را از سال‌های سال به تن کرده است و در بین مردم محروم و در نقاط مختلف، حضور دلسوزانه‌ای داشته است و روحیه ولایت‌مداری، تواضع، و فروتنی او نیز بر کسی پوشیده نیست. ان‌شاءالله همین راه را ادامه خواهد داد و مردم ولایت‌مدار استان خوزستان نیز همچون سابق در جهت مبارزه با جنگ‌های نرم دشمنان موفق باشند.

ساعدی خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، عنوان کرد: تقریباً سه هفته پیش، من خدمت دوستان شما در دفتر مقام معظم رهبری رسیدم و به نیابت از مجمع نمایندگان استان خوزستان، سه نامه را تقدیم کردم. اکنون مهم‌ترین آن نامه‌ها را بیان می‌کنم؛ عشایر غیور خوزستان نیاز به ملاقات با مقام معظم رهبری دارند و با توجه به این‌که این همه سال از جنگ تحمیلی گرفته تا بحران‌ها، یکی پس از دیگری نفس خوزستان و خوزستانی‌ها را برید، نیاز است که مرهمی بر زخم داشته باشند و از نصایح و ارشادات آقا بهره ببرند. ان‌شاءالله آسیب‌های ناشی از این سیل سنگین با بیانات آقا از دوش مردم سبک شود. مردم شیفته ملاقات با مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.