صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / ساماندهی رودخانه و احیای قنوات اراک در دستور کار قرار گیرد
ساماندهی رودخانه و احیای قنوات اراک در دستور کار قرار گیرد

ساماندهی رودخانه و احیای قنوات اراک در دستور کار قرار گیرد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خواستار ساماندهی رودخانه و احیای قنوات اراک شد.

«هیرمند» پس از سیل

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در استان‌های سیل زده و زلزله‌زده ارائه کرد و گفت: با وجود همه تلاش‌ها، اما بارش‌ها باعث خسارت دیدن ۵ هزار و ۵۰۹ واحد مسکونی شد که از این تعداد ۵۴۲ واحد تعمیری و باقی احداثی است که کار تشکیل پرونده آغاز شده است تا عملیات اجرایی دنبال شود.

محمدرضا رضافرح با اشاره به اینکه استان مرکزی معین استان لرستان است، افزود: استان مرکزی در شهرستان چگینی این استان ۲ هزار واحد بازسازی خواهد کرد که پروند هزار واحد تهیه و پرداخت تسهیلات و عملیات اجرایی نیز آغاز شده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در استان زلزله‌زده کرمانشاه بیان کرد: کار ساخت و بازسازی ۲۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله سال گذشته کرمانشاه به اتمام رسید و روز گذشته با حضور ریاست جمهوری نیز افتتاح شد. کار استان مرکزی نیز در این استان به اتمام رسید به طوری که ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی احداث و ۸۰۰ واحد نیز تعمیر و به مردم تحویل شده است.

رضافرح اضافه کرد: تنها کار ۱۰۰ واحد به دلیل برخی از مشکلات خاص باقی مانده است که سعی می‌شود ظرف یک ماه آینده کار تمام شود.

در این جلسه سرهنگ گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن اشاره به کمک ۵ میلیارد تومانی مردم استان مرکزی به ۴ استان سیل زده خوزستان، گلستان، لرستان و ایلام که توسط سپاه به مناطق ارسال شد، گزارشی از اقدامات انجام شده نیز ارائه کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.