صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور برگزار شد
همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور برگزار شد

با شعار «دانشجوی خلاق کلید توسعه سلامت»؛

همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور برگزار شد

دوازدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور با شعار «دانشجوی خلاق کلید توسعه سلامت» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

دانشجویان پزشکی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر کدخدازاده، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز در این همایش که با حضور دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، دکتر اسلامی رئیس دانشکده بهداشت و ایمنی، مسئولین، اساتید و جمعی از دانشجویان در تالار شهید رحیمی دانشکده بهداشت و ایمنی برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت برگزاری چنین همایشی و تقارن آن با روز استاد، اظهار کرد: جا دارد به کلیه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه روز استاد را تبریک بگویم و برای دانشجویان که اساتید آینده این مرز و بوم هستند، آرزوی موفقیت روزافزون کنم.

وی افزود: برگزاری این گونه همایش‌ها که به نوعی جهاد علمی محسوب می‌شود، بسیار ارزشمند است و نتیجه زحمات بسیج دانشجویی دانشگاه و انجمن‌های علمی دانشجویان دانشکده مذکور است که جای قدردانی دارد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه افزود: عمل به شعار «تقدم بهداشت بر درمان و یا پیشگیری بهتر از درمان است» امروزه بیش از پیش ضروری است؛ چرا که در عصر حاضر توجه به مقوله بهداشت بسیار مهم است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: دانشجویان انجمن علمی دانشکده بهداشت و ایمنی یکی از فعال‌ترین انجمن‌های ما در دانشگاه هستند به همین علت از فعالیت‌های پر ثمرشان سپاسگزاری می‌کنم.

کدخدازاده در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که در آینده نیز دانشجویان فرهیخته در این مسیر مصمم‌تر و پررنگ‌تر از گذشته اقدام کنند.

گفتنی است، دوازدهمین همایش تازه‌های بهداشتی در پنج محور اپیدمیولوژی، ارگونومی و سلامت در بلایا، آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار با شعار «دانشجوی خلاق کلید توسعه سلامت» برگزار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.