صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اعلام رضایت کامل تن هاگ از عملکرد آژاکس
اعلام رضایت کامل تن هاگ از عملکرد آژاکس

اعلام رضایت کامل تن هاگ از عملکرد آژاکس

سرمربی آژاکس از پیروزی برابر تاتنهام در لندن بسیار خوشحال است و آن را نتیجه عالی دانست.

اریک تن هاگ

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، آژاکس در دیدار رفت برابر تاتنهام در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست دست به کار بزرگی بزند و تاتنهام را در لندن با یک گل از پیش رو بردارد.

طبیعی است که سرمربی آژاکس از عملکرد تیمش در این دیدار رضایت کامل داشته باشد.

تن هاگ در نشست خبری بعد از بازی، گفت: نتیجه عالی به دست آوردیم. گام بزرگی را برداشتیم و توانستیم در خانه حریف با یک گل به پیروزی برسیم. با این حال باید تاکید کنیم که این تنها یک نیمه از بازی است و یک نیمه بزرگ دیگر هم باقی مانده است.

او در ادامه‌ اضافه کرد: تیم بسیار خوبی داریم. در همه نقاط زمین می‌جنگیم و هم در کارهای هجومی خوب ظاهر می شویم و هم توان دفاع کردن بسیار خوب را داریم. از نقاط قوت و ضعف خود به خوبی آگاه هستیم و می‌توانیم برای هر تیمی دردسر ساز شویم. پیروزی برابر تاتنهام نتیجه بسیار خوبی بود با این حال می‌دانیم که دیدار برگشت بسیار سخت خواهد بود و باید با نهایت آمادگی به میدان برویم.

سرمربی آژاکس در پایان گفت: در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما در نیمه دوم مالکیت توپ ما کمتر شد. شب رویایی و درخشانی را پشت سر گذاشتیم. این نتیجه عالی است و ما را امیدوار می‌کند اما باید در دیدار برگشت هم بسیار خوب باشیم تا با شایستگی به فینال راه پیدا کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.