صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / اخباری از آماده شدن ارتش سوریه برای حمله به ادلب
اخباری از آماده شدن ارتش سوریه برای حمله به ادلب

اخباری از آماده شدن ارتش سوریه برای حمله به ادلب

همزمان با گزارش‌هایی درباره آمادگی ارتش سوریه برای پیشروی به سمت منطقه عاری از سلاح در ادلب و حماه، روزنامه الوطن نوشت: ارتش سوریه تجهیزاتی را به حومه جنوبی استان ادلب و حومه شمالی حماه ارسال کرده است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، این روزنامه به نقل از یک منبع رسانه‌ای نوشت: گروه‌هایی از جبهه النصره و همپیمانان آن روز گذشته حومه شمالی حماه را با موشک هدف قرار دادند که در اثر آن یک غیرنظامی زخمی و برخی از منازل آسیب دیدند.

الوطن نوشت: روز سه شنبه برای جبهه النصره و همپیمانان آن روز خونینی بود زیرا ارتش با جنگنده‌ها و توپخانه خود تلفات سنگینی به این گروه تروریستی وارد کرد که علت این حملات ارتش این بود که تروریست‌ها بارها توافق‌نامه ادلب را نقض کرده و از منطقه عاری از سلاح به عنوان منطقه‌ای برای حملات مکرر به حماه و ایست‌های بازرسی ارتش سوریه در اطراف این منطقه استفاده کردند.

پایگاه “رأی الیوم” اردن به نقل از منابع محلی اعلام کرد: ارتش سوریه تجهیزات نظامی به جبهه‌هایی به ویژه در حومه شمالی و غرب حماه و حومه‌های ادلب گسیل کرده و هدف از ارسال این تجهیزات آغاز حمله گسترده به منطقه عاری از سلاح مشخص شده در توافق ادلب است.

این پایگاه به نقل از منبع آگاه تصریح کرد: دمشق و مسکو از سناریوی حمله شیمیایی نگران هستند که ممکن است گروه‌های مسلح در ادلب برای متوقف ساختن حمله ارتش و بر هم زدن معادله در شمال سوریه به این حربه شیمیایی متوصل شوند.

این منبع آگاه افزود: انتقال مواد سمی توسط گروه‌های تروریستی دیده شده و پیش‌بینی می‌شود که این گروه‌ها برای متهم کردن دولت سوریه و در نتیجه توقف حملات هوایی و اقدامات نظامی دست به حملات شیمیایی بزنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.