صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پرده اول از مصاف شگفتی‌سازان لیگ قهرمانان
پرده اول از مصاف شگفتی‌سازان لیگ قهرمانان

بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پرده اول از مصاف شگفتی‌سازان لیگ قهرمانان

دو تیم تاتنهام و آژاکس در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار می‌گیرند.

آژاکس - تاتنهام

به گزارش کسب و کار نیوز، مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از سه‌شنبه شب با یک دیدار آغاز می‌شود. دو تیم شگفتی‌ساز تاتنهام و آژاکس باید در این مرحله برابر هم قرار بگیرند.

در شروع این فصل از رقابت‌ها کمتر کسی پیش بینی می‌کرد که این دو تیم بتوانند در میان این همه تیم‌های خوب در لیگ قهرمانان از جمله رئال مادرید، یوونتوس، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسند و حالا هم قطعاً به این فکر می‌کنند که بتوانند در دیدار نهایی حضور داشته باشند.

تاتنهام هر دو دیدار خود برابر آژاکس را با برد به پایان رسانده است. اسپرز در مرحله قبل در دیداری تماشایی موفق به حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا شد. در دیداری که VAR در ثانیه‌های پایانی به کمک پوچتینو و تیمش آمد. البته تاتنهام که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کند در شروع هفته برابر وستهام با یک گل شکست خورد. این اولین شکست اسپرز در ورزشگاه جدید خود بود.

در طرف مقابل آژاکس توانسته غول‌کش این فصل از رقابت‌ها باشد. تیم هلندی بعدی از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان به سراغ یوونتوس و کریستیانو رونالدو رفت تا این تیم را نیز از گردونه رقابت‌ها حذف کند.

حالا تیم خوب آژاکس باید در اولین دیدار در خانه تاتنهام به میدان برود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.