صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / حذف سقف ویزیت بیمارستان‌های دولتی در مناطق محروم

معاون وزیر بهداشت خبر داد

حذف سقف ویزیت بیمارستان‌های دولتی در مناطق محروم

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حذف سقف ویزیت بیمارستان‌های دولتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خبر داد و افزود: دستورات لازم دراین خصوص جهت اجرا داده شده است.

قاسم جانبابایی

به گزارش کسب و کار نیوز، قاسم جان بابائی در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان باقرالعلوم اهر، گفت: اولویت بعدی وزارتخانه تهیه و اختصاص دستگاه MRI در این شهرستان می‌باشد که امیدواریم به زودی این کار نیز عملی گردد.

وی همچنین از ساخت مرکز درمانی بزرگ زنان و زایمان در شهرستان اهر خبر داد و افزود: تلاش می‌شود با تکمیل این مرکز تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز به نحو شایسته تأمین و تجهیز شود تا بانوان این منطقه و شهرهای همجوار از مزایای این مرکز بهره مند شوند.

معاون وزیر بهداشت همچنین بااعلام آمادگی جهت ایجاد مرکز سلامت اعصاب و روان در محل بیمارستان قدیم اهر ، گفت: در صورت حمایت‌های لازم و واگذاری محل بیمارستان قدیم، آمادگی داریم با راه اندازی مرکز بزرگ جامع سلامت اعصاب و روان در این محل و تجهیز آن، کلیه خدمات بیمارستانی را ارایه کنیم.

وی با اشاره به بازدید امروز خود از بیمارستان ۶۴ تختخوابی هریس، گفت: بیمارستان هریس یکی از بیمارستان‌های نمونه کشور بوده که دارای بخش همودیالیز، رادیولوژی، زایمان، بخش اورژانس، درمانگاه تخصصی، آزمایشگاه، بخش مراقبت از نوزادان، سه اتاق عمل، داروخانه و پانسیون پزشکان است و روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ بیمار را در بخش‌های اورژانس و درمانگاه‌های تخصصی پذیرش می‌کنند.

جان بابائی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک تمام کمبودهای این بیمارستان از جمله دستگاه اکو قلب، آندوسکوپی، سونوگرافی، لاپاروسکوپی و معاینات چشم رفع شود.

بر اساس این گزارش؛ با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعی از مسئولان شهرستان اهر بخش سی تی اسکن بیمارستان باقرالعلوم با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آمادگی ایران برای صادرات دارو به ارمنستان

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.