صفحه اصلی / استان ها / البرز / شهروندان کرج اعتماد خود را به ناوگان اتوبوسرانی از دست داده‌اند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری:

شهروندان کرج اعتماد خود را به ناوگان اتوبوسرانی از دست داده‌اند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: کمبود اتوبوس مهمترین دلیل عدم رسیدن به سرفاصله مطلوب برای جابه جایی شهروندان است.

اتوبوس‌های خط واحد

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای گرم سال، تمهیدات ویژه‌ای برای اصلاح سیستم سرمایشی ناوگان اتوبوسرانی کرج صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به جز یک تعداد محدود اتوبوس گاز سوز که از نظر فنی قابلیت نصب کولر ندارند، بقیه اتوبوس‌ها مجهز به سیستم سرمایشی هستند. این اتوبوس‌های فاقد کولر در خطوط حاشیه‌ای و کم مسافر شهر فعالیت می‌کنند تا برای مسافران کمتری مشکل ایجاد شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته در راستای هدف توسعه ناوگان اتوبوسرانی، ۳۰ دستگاه اتوبوس به خطوط اضافه شده که اعتبار خریداری آنها را شهرداری به طور کامل پرداخت کرده است.

وی ابراز کرد: این اتوبوس‌ها در دو خط پرتردد شهر یعنی بعثت و حصارک فعالیت دارند و تردد آنها باعث تسریع در کیفیت خدمات‌رسانی این ناوگان شده است.

این مسئول خاطر افزود: به دنبال مهندسی خطوط هستیم تا کمبود خطوط و نیازهای ناوگان احصاء و اقدامات لازم برای رفع آنها صورت بگیرد.

وی توضیح داد: طی سال‌های گذشته به دلیل کمبود اتوبوس و عدم زمان بندی مناسب برای تردد اتوبوس‌ها صورت نگرفته بود، بسیاری از شهروندان اعتماد خود را به این ناوگان از دست داده‌اند. در پی برگرداندن این اعتماد به شهروندان هستیم تا دوباره سهم ناوگان اتوبوسرانی در فرایند جا به جایی شهروندان افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دلیل طولانی شدن مدت انتظار در برخی خطوط گفت: ما در حال حاضر با کمبود اتوبوس مواجه هستیم که همین خدمات رسانی به شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

وی اظهار کرد: هدف‌گذاری ما برای خطوط عمومی ۲۰ و خطوط اصلی و مرکزی ۱۰ دقیقه بوده ولی به خاطر کمبود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نمی‌توانیم به سرفاصله مطلوب به ویژه در مناطق حاشیه‌ای برسیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.