صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / مرکز ارتباطات گروه سایپا، برترین روابط‌عمومی کشور در پاسخ‌گویی و کنش‌گرایی

از سوي ستاد برگزاري هفته روابط عمومي ايران انتخاب شد

مرکز ارتباطات گروه سایپا، برترین روابط‌عمومی کشور در پاسخ‌گویی و کنش‌گرایی

مركز ارتباطات و امور بين‌الملل گروه خودروسازي سايپا به‌عنوان برترين روابط عمومي كشور در حوزه پاسخ‌گويي و كنش‌گرايي، لوح تقدير و تنديس دبيرخانه دائمي ستاد برگزاري هفته روابط عمومي ايران را دريافت كرد.

همزمان با برگزاری همایش روابط‌عمومی الکترونیک که به‌همت ستاد برگزاری هفته روابط عمومی برگزار شده، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا، لوح تقدیر و تندیس این همایش را به‌عنوان روابط عمومی پاسخ‌گو و کنش‌گرا دریافت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، در لوح تقدیر دریافت شده آمده است: “پاسخ‌گویی یکی از اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی در شرایط فعلی اقتصادی و از مهم‌ترین کارکردهای ارتباطی با مشتریان است؛ ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا، لوح تقدیر ستاد برگزاری هفته روابط عمومی به‌عنوان روابط عمومی پاسخ‌گو و کنش‌گرا به‌آن مرکز تقدیم می‌شود.”

همچنین مطالعه کنید:

یارانه ۱۰ هزار یورویی برای تاکسی‌های برقی/​ ۷ هزار خودروی برقی در راه ایران

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن کریمی ‌‌سنجری، مدیر طرح خودروهای برقی وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.