صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / زیدان، رئال مادرید را بهتر نکرد
زیدان، رئال مادرید را بهتر نکرد

زیدان، رئال مادرید را بهتر نکرد

رئال مادرید با حضور سرمربی فرانسوی نتوانست نتایج بهتری کسب کند.

زین الدین زیدان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، بازگشت زین‌الدین زیدان به رئال مادرید باعث خوشحالی هواداران شد. طرفدارانی که پیش از این به خاطر از دست رفتن سه جام فصل برای تیمشان ناراحت بودند. بارسلونا در کوپا دل ری به حضور تیم مادریدی پایان داد. در اروپا آژاکس آنها را حذف کرد و در لالیگا برتری اتلتیکو مادرید و بارسلونا شانس این تیم را برای قهرمانی از بین برد.

زمانی که بازگشت سرمربی فرانسوی مشخص شد تا جانشین سولاری شود رئال مادرید در فاصله ۱۲ امتیازی بارسا قرار داشت و با پنج امتیاز کمتر نسبت به اتلتیکو در رتبه سوم قرار داشت. این تیم که شانس قهرمانی را از دست داده بود نایب قهرمانی را هدف اصلی‌اش قرار داد. اکنون رسیدن به این هدف هم برایشان سخت شده است. در حالی که سه هفته به پایان لالیگا باقی مانده است بارسای قهرمان با این تیم ۱۸ امتیاز اختلاف دارد و اتلتیکو در فاصله ۹ امتیازی‌شان دیده می‌شود.

این نتایج باعث شد پیام امیدواربخش زیدان به عذرخواهی تبدیل شود. سرمربی فرانسوی در نشست‌های خبری پس از پیروزی ۲ بر صفر برابر سلتاویگو و ۳ بر ۲ مقابل اوئسکا گفت: می‌خواهیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

پس از شکست مقابل والنسیا لحن او تغییر یافت و گفت: فاصله‌مان بیشتر شد. از قرار گرفتن در بالاترین رتبه حرف زدیم اما با این شکست شرایط سخت شد.

زیدان یکشنبه هفته جاری پس از شکست یک بر صفر مقابل رایووایکانو خود را مقصر خواند و اظهار کرد: باید به خاطر چنین نمایشی عذرخواهی کرد.

این اظهارات نشان می‌داد سرمربی فرانسوی از خود و بازیکنانش عصبانی است.

زیدان در هشت بازی توانسته است چهار پیروزی، دو تساوی و دو شکست را به ثبت برساند. این تیم در سانتیاگو برنابئو بهتر نتیجه گرفت اما در بازی‌های خارج از خانه ضعیف ظاهر شد. سرمربی فرانسوی در حالی در ۵۰ درصد بازی‌ها پیروز شد که تنها با سه تیم در منطقه کسب سهمیه اروپایی بازی کرد. مادرید در نخستین بازی خارج از خانه برابر والنسیا مغلوب شد و در سه داربی مادرید نتواست پیروز شود.

این نتایج باعث شد نایب قهرمانی تقریباً غیرممکن شود. اکنون زیدان و بازیکنان می‌خواهند با یک رکورد منفی یعنی بیشترین فاصله با بارسلونا فصل را به پایان نرسانند. در حال حاضر فاصله سفیدپوشان با آبی اناری‌ها ۱۸ امتیاز است. سه بازی برای مادرید باقی مانده است تا این فاصله را کم کند. این تیم در خانه باید به مصاف ویارئال برود. سپس به مصاف رئال سوسیداد می‌رود و در آخرین بازی میزبان رئال بتیس خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.