صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دانشگاه‌های اجتماعی نسبت به جامعه بی تفاوت نیستند
دانشگاه‌های اجتماعی نسبت به جامعه بی تفاوت نیستند

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

دانشگاه‌های اجتماعی نسبت به جامعه بی تفاوت نیستند

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌های اجتماعی و مؤثر نسبت به جامعه پیرامونی خود بی تفاوت نیستند بلکه به دنبال راه کارهای برای حل مشکلات هستند.

مهندس عسکری

به گزارش کسب و کار نیوز، نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی با حضور مهندس محمدهادی عسکری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و محمد علی کیانی مدیر کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز به کار کرد.‌

محمدهادی عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه زیست دانشجویی یکی از ارکان کلیدی برای تحقق دانشگاه‌های اجتماعی است افزود: باید متناسب با رشد جامعه این امر نیز به سرانجام برسد، ایجاد دانشگاه‌های اجتماعی جزو انتظارات جامعه است.

وی با بیان اینکه باید حیات اجتماعی جدید ایجاد کنیم اظهار کرد: انتظار می‌رود دانشجویان، اساتید، نخبه‌ها و هنرمندان باید مسائل و مشکلات جامعه را در زمینه‌های مختلف رصد کنند و برای برطرف شدن آن‌ها راه کارهای عملی و علمی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر دختران و زنان نیمی از جمعیت فعال و پر توان جامعه هستند که نیاز است به اشتغال این قشر نیز توجه کرد.

عسکری اشاره‌ای به پوشاک و زیور آلات نیز کرد و افزود: این امر باید مورد توجه طراحان و تولید کننده ها قرار گیرد و ما نیز باید زمینه رشد و تعالی قشر دانشجوی در این زمینه را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان و کارآفرینان بسیار توانمند در زمینه مد و لباس داریم تصریح کرد: دولت و دستگاه‌ها باید زمینه فعالیت را بیشتر فراهم کنند تا کسب و کارهای جدید نیز بیشتر رونق یابد

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی در پایان خاطر نشان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های دانشجوهای دختر در زمینه مد و لباس بهترین فرصت برای نشان دادن ایده‌ها و بروز خلاقیت است که این امر یک کار ارزشی است و دانشجویان باید از این فرصت استفاده کنند و توانمندی‌های خود را به رخ بکشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت فرهنگی این وزارتخانه و معاونت امور زنان و خانواده دفتر ریاست جمهوری برگزار شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.