صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری “همایش خلیج فارس” /تلاش برای بین‌المللی شدن این همایش
برگزاری “همایش خلیج فارس” /تلاش برای بین‌المللی شدن این همایش

از سوی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان صورت می‌گیرد

برگزاری “همایش خلیج فارس” /تلاش برای بین‌المللی شدن این همایش

سیزدهمین همایش ملی عملی، فرهنگی خلیج فارس با محور "ایده‌های نو به منظور شناساندن ظرفیت‌های گردشگری خلیج فارس" ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

همایش خلیج فارس

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر رحیم ‏یعقوب زاده، رئیس مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان صبح امروز (یکشنبه ۸ اردیبهشت) در نشست خبری این همایش که در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به اینکه نام خلیج فارس به نامی هویت بخش تبدیل شده است و عامل وحدت ایرانیان است، گفت: این همایش‌ها فقط دفاع از یک نام نیست، وظیفه همه ماست ظرفیت‌های این منطقه را بشناسیم و با انتقال آن باعث جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی بیشتری برای این منطقه شویم.

یعقوبی در ادامه افزایش دغدغه فرهیختگان و دانشگاهیان را از اهداف این همایش دانست و گفت: قصد داریم در سیزدهمین همایش تجربه کافی را کسب کنیم که همایش‌های بعدی را از لحاظ کیفی، علمی و ترویجی به سطح جهانی و بین المللی برسانیم.

وی تصریح کرد: در روز اختتامیه که در ۱۴ اردیبهشت در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود به ۶ مقاله برگزیده جوایزی اهدا و از سه نفر از پیشکسوتان حوزه خلیج فارس نیز تقدیر می‌شود. همچنین موسیقی‌های محلی خلیج فارس با هدف ترویج فرهنگ نیز اجرا می‌شود.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.