صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دیدار دختران فوتبالیست با سفیر ایران در ویتنام

مرحله دوم مسابقات انتخابی دختران زیر ۱۹ سال دختران آسیا - ویتنام

دیدار دختران فوتبالیست با سفیر ایران در ویتنام

تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران امشب مهمان سفیر ایران در ویتنام بودند.

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شاگردان کتایون خسرویار همراه با کادر فنی تیم ملی جوانان بانوان امشب مهمان صالح ادیبی، سفیر ایران در هانوی بودند.

ادیبی در ابتدا ضمن خیرمقدم به ملی پوشان، آرزوی موفقیت در آخرین دیدار تیم ملی کشورمان برابر لبنان را داشت و در خصوص حمایتش از این تیم طی چند روز باقیمانده با اعضای کادر فنی گفتگویی کرد.

او در ادامه افزود: تساوی شما برابر ویتنام را ما برد تلقی می‌کنیم. چرا که بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتید. همچنین شما امروز در دیدار مقابل کره جنوبی تمام تلاشتان را در زمین مسابقه انجام دادیم.

سفیر ایران در ویتنام خطاب به ملی‌پوشان جوان گفت: شما دختران ایرانی باعث افتخار کشور هستید. ایرانی‌های مقیم ویتنام از بازی‌های شما برابر ویتنام و کره جنوبی لذت بردند. امیدوارم با این انگیزه و غیرت پیش بروید و دعا می‌کنم که همیشه در میادین رقابت‌های پیش رو موفق باشید.

همچنین لیلا صوفی زاده، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان از طرف فدراسیون فوتبال، کادر تیم ملی و بازیکنان از، سفیر ایران و دیگر اعضای سفارت به خاطر میزبانی از تیم ملی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.