صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / رضایت خسرویار از عملکرد دختران فوتبالیست در قهرمانی آسیا

رضایت خسرویار از عملکرد دختران فوتبالیست در قهرمانی آسیا

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت دیدار بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان تا دقیقه ۹۰ با کره جنوبی جنگیدند.

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان پس از شکست دو بر صفر برابر کره جنوبی گفت: امروز بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. نمی‌توانم توصیف کنم که چقدر خوشحال و راضی هستم، چرا که بازیکنانم امروز با یکی از بهترین تیم‌های دنیا جنگیدند.

او در ادامه بیان کرد: البته ما بازی را دو برصفر واگذار کردیم، اما جایگاهی که کره جنوبی در آسیا دارد با ما قابل مقایسه نیست. همین که جنگیدیم و تا دقیقه ۹۰ کم نیاوردیم، مشخص است که تیم ملی جوانان ایران پیشرفت کرده است. شاگردانم امروز به یکی از بهترین‌های تیم‌های جهان باختند، اما چیزهای دیگری بردیم. من از تیم ملی جوانان ایران بخاطر عملکرد فوق العاده ای که در این دیدار داشت، تشکر می‌کنم.

خسرویار در ادامه افزود: بازی امروز زیر باران شدید و باد برگزار شد. زمین مسابقه بعد از بارش زیاد از سرعت و کیفیت بازی کم کرد و اثر نامطلوبی بر روی عملکرد بازیکنان گذاشت. دیدار بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان تا پایان مسابقه واقعاً جنگیدند.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان عنوان کرد: بازی بعدی ما روز سه شنبه دهم اردیبهشت برابر لبنان است باید با گل‌های زیادی این تیم را شکست بدهیم. همچنین امیدوار به نتیجه دیدار کره جنوبی برابر ویتنام باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.