صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دانشگاه تهران میزبان جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست»

دانشگاه تهران میزبان جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست»

جشنواره فرهنگی هنری "ایمنی، بهداشت و محیط زیست" ۱۱ تا ۱۳ خرداد ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

سردر دانشگاه تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی دانشجویان در راستای ترویج فرهنگ سلامت و ایمنی، جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» توسط اداره کل بهداشت و درمان و اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، برگزار خواهد شد.

ایمنی و بهداشت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، ایمنی و بهداشت خوابگاه‌های دانشجویی، ایمنی و بهداشت بوفه‌ها و رستوران‌ها، ایمنی و بهداشت اردوها و سفرهای دانشگاهی و حفظ محیط زیست و دانشگاه سبز از جمله محورهای جشنواره فوق است.

دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران (دانشگاه‌های منطقه یک وابسته به وزارت علوم) می‌توانند آثار هنری خود را در قالب‌های عکس، فیلم کوتاه، طراحی و نقاشی از تاریخ ۳ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۳۹۸ به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران و یا نشانی الکترونیک hsefestival@ut.ac.ir ارسال کنند.

جشنواره فوق ۱۱ تا ۱۳ خرداد سال جاری در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود و در آئین اختتامیه از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایای نقدی تقدیر خواهد شد. ضمن اینکه ایمنی و بهداشت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و بوفه‌ها و رستوران‌ها از جمله موضوعات حائز اهمیت در این راستا محسوب می‌شوند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.