صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / افزایش ۴۰ درصدی کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران

روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد

افزایش ۴۰ درصدی کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران

فعالیت های کانون جوانه های بانک ملی ایران که محلی برای تعامل میان بانک با کودکان و نوجوانان است، به شدت مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، تعداد کاربران کانون جوانه ها از حدود یک میلیون و ۱۹۰ هزار نفر در سال ۱۳۹۶ به بیش از یک میلیون و ۶۶۲ هزار نفر در پایان سال گذشته رسیده است.

این ارقام از رشد ۴۰ درصدی کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران طی یک سال حکایت دارد.

برگزاری انواع مسابقات و جشنواره ها، انتشار چند جلد کتاب داستان، ایجاد غرفه کاربازیا در برج میلاد تهران، برگزاری چندین تور بازدید از موزه بانک ملی ایران، حضور جدی در فضای مجازی و طراحی بازی های جدید، بخشی از فعالیت های کانون جوانه ها در سال گذشته بوده است.

کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۲ با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به سایت کانون جوانه های بانک ملی ایران به نشانی kids.bmi.ir مراجعه کنید.

همچنین مطالعه کنید:

bank

مهر تایید سهامداران بر عملکرد بانک اقتصادنوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *