صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پرسپولیس هنوز شانس اول قهرمانی است
پرسپولیس هنوز شانس اول قهرمانی است

جواد منافی:

پرسپولیس هنوز شانس اول قهرمانی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم هنوز شانس اول قهرمانی است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان

جواد منافی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی حساسی برای هر دو تیم بود. شرایط جدول این بازی را حساس‌تر کرد. پرسپولیس در این بازی از بشار و سروش رفیعی به صورت مشترک استفاده کرد. نیمه اول را پرسپولیس خوب شروع کرد و پرسپولیس توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد. سپاهان هم سعی داشت از روی ارسال جناحین و شروع مجدد به گل برسد اما هیچ کدام از دو تیم نتوانستند به گل برسند. هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شدیم بازی شکل تیمش‌اش از دست می‌رفت و زد خورد بیشتر می‌شد.

او ادامه داد: در نیمه دوم هم پرسپولیس سیامک نعتمی از پرسپولیس و علی قربانی از سپاهان به بازی آمدند تا جریان بازی را تغییر دهند اما هیچ کدام موفق به گلزنی نشدند و در نهایت بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

منافی خاطرنشان کرد: هنوز هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. پرسپولیس می‌توانست سپاهان را شکست دهد. سپاهان تیم همیشگی نبود اما پرسپولیس بعد از بازی‌های سختی که داشت، به لحاظ بدنی خسته بود و این باعث شد تا این بازی مساوی به پایان برسد. امیدوارم در بازی برابر تراکتور شرایط فرق کند و آن بازی با موفقیت تمام شود چون شرایط بازی‌ها در ادامه راه سخت‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.