صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / شفر: درباره گل به بازیکنانم هشدار داده بودم
شفر: درباره گل به بازیکنانم هشدار داده بودم

شفر: درباره گل به بازیکنانم هشدار داده بودم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش نباید در حالت عادی از پدیده شکست می‌خورد.

وینفرد شفر

به گزارش کسب و کار نیوز، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر پدیده گفت: در حالت عادی، نباید امشب بازنده می‌شدیم. در جلسه آنالیز امروز صبح هم به بازیکنانم در خصوص نحوه به ثمر رسیدن گل امشب هشدار داده‌بودم.

شفر تاکید کرد: در ۱۰-۱۵ دقیقه آخر خیلی خوب نبودیم، باید توپ را بیشتر به گوشه‌ها می‌بردیم تا میلاد زکی‌پور و بعد مهدی قائدی استفاده کنند. وقتی گل نزنید، قطعا نمی‌توانید برنده باشید. برای هواداران خیلی ناراحتم که در این ۲ روز به شدت از ما حمایت کردند. تیم ما شخصیت و قلب بزرگی دارد. باید شانس بیشتری داشته‌باشیم تا به موفقیت برسیم. سعی می‌کنیم با نتایج خوب، جبران کنیم.

وینفرد شفر درباره تغییرات متعدد در ترکیب استقلال گفت: این سوال خود من هم است. وقتی پشت سرهم بازی‌های فشرده داریم، نمی‌توانیم فقط با یازده نفر بازی کنیم. اینطوری بعد از سه هفته همه بازیکنان به بیمارستان می‌روند و باید سرم بزنند. در بازی‌های بین اللملی تیم‌هایی مانند لیورپول و بایرن مرتب در لیگ قهرمانان و لیگ داخلی بازی دارند و طبیعتا ترکیب‌شان تغییر می‌کند. نمی‌توانیم همیشه با یازده نفر در بازی‌های فشرده بازی کنیم. شاید اگر در یک بازی سه گل می‌خوردیم، می‌گفتند چرا ترکیب را عوض نکردی و چرا با ترکیب بازی قبلی به میدان رفتی؟

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.